Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:36:30 GMT

جریان‌های جوی قزوین شمالی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۳۱۰۹

جریان‌های جوی قزوین شمالی می‌شود

مهدی آخوندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، وضعیت جوی استان تا اواخر هفته پایدار و شاهد آسمانی صاف و آفتابی خواهیم بود.

وی ادامه داد: براین اساس، از اواخر وقت فردا /سه‌شنبه/ به تدریج شاهد شمالی شدن جریانات جوی در سطح منطقه خواهیم بود و برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری نیز وزش بادها شمالی همراه با کاهش نسبی دما، که در ارتفاعات شمالی استان این کاهش محسوس‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این کارشناس هواشناسی، طی این مدت و در ارتفاعات شمالی استان قزوین پدیده مه نیز دور از دسترس نخواهد بود.

آخوندی یادآور شد: در شبانه‌روز گذشته شهرهای بویین‌زهرا و آوج با ۴ و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین طی این مدت ۵ تا ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

وضعیت جوی استان قزوین را ۹ ایستگاه سینوپتیک خودکار، ۴ ایستگاه اقلیم شناسی، ۲۹ ایستگاه باران سنجی مکانیکی، ۲ ایستگاه جاده‌ای خودکار گزارش می‌شود. 

برچسب‌ها استان قزوین اداره کل هواشناسی قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین استان قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم

نماینده نجف‌آباد در مجلس از حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال دارای ۲ فرزند یا بیشتر از لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور خبر داد. - اخبار سیاسی -

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مصوبه مجلس درباره معافیت مشمولان بالای 35 سال دارای 2 فرزند یا بیشتر، گفت: در بهمن ماه سال گذشته و در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور ماده 102، بند ت، تبصره (1) نمایندگان مصوب کرده بودند که این گروه از  مشمولان از سربازی معاف شوند.

نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای 35 سال وی افزود: شورای نگهبان نسبت به این مصوبه ایراد گرفت و بنده در نامه‌ای به رئیس شورا خواستار بازنگری در نظر اعضا نسبت به این مصوبه مجلس شدم.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس بیان کرد: در جلسه روز گذشته مجلس و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور، معافیت مشمولان دارای 2 فرزند و بیشتر و بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود، از قانون برنامه هفتم حذف شد.

ابوترابی بیان کرد: در مجلس بعدی با ارائه یک طرح این موضوع را با کاهش سن یعنی مشمولان بالای 30 سال و دارای 3 فرزند یا بیشتر مجدد پیگیری خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز هشتم بهمن ماه سال گذشته و درجریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور مصوب کرده بودند که در راستای سیاست‌های کلی جمعیت، مشمولان غایب و غیرغایب بالای 30 سال و دارای دو فرزند یا بیشتر از دوره ضرورت خدمت وظیفه عمومی معافند که این مصوبه اصلاح و مقرر شد مشمولان بالای 35 سال سن و دارای دو فرزند یا بیشتر از خدمت وظیفه عمومی معاف شوند.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • نرخ مالیات بر عایدی سرمایه املاک، خودرو، طلا و ارز چقدر است؟
  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران