Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: از مجموع ۲۶۰ تخت بستری درمان تامین اجتماعی استان بوشهر ۷۴ تخت در دو بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه برای درمان بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با وجود ابتلای نزدیک به ۳۰۰ نفر از کارکنان درمان تامین اجتماعی استان به ویروس کرونا و فشار ناشی از شرایط کرونایی هیچ‌گونه خدمتی معطل نمانده و تلاش شده است با به کارگیری نیروی‌های جایگزین خدمات درمانی دچار وقفه نشود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد: افزایش ۷۰ تخت بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و طرح توسعه ۶۴ تختخوابی بیمارستان مهر برازجان از برنامه‌های توسعه‌ای امسال است.

بیشتر بخوانید

بیمارستان مهر برازجان توسعه می‌یابد

 نویدی فرد افزود: مراحل ساخت و تکمیل مراکز درمانی برازجان، خورموج و جم در حال پیگیری است و امیدواریم تا پایان امسال شاهد بهره برداری از این طرح‌ها باشیم و دو طرح ایجاد مرکز درمانی در شهر‌های دیلم و دلوار در دست اقدام است.

او گفت: با توجه به وضعیت بحران کرونا، تغییر چینش نیروی انسانی درمانی یا اضافه شدن نیروها، و گا‌ه شبانه روزی کردن برخی از درمانگاه با نظر فرمانداران در شهرستان‌های کنگان و دشتستان انجام گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اقدام‌های مدیریتی صورت گرفته در حوزه ارتقا کمیت و کیفیت خدمات درمانی در مراکز درمانی استان، به طرح ابتکاری نسیم ۱۹ اشاره کرد که برای تحویل رایگان دارو‌های ضروری ۲۴ هزار بیمار مزمن در استان و پیشگیری از مراجعه حضوری این بیماران به مراکز درمانی اجرا شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تامین اجتماعی درمان تامین اجتماعی تخت بیمارستانی درمان تامین اجتماعی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شجاعی، صبح چهارشنبه با بیان اینکه ۱۳۰ هزار نفر در استان کرمان بازنشسته و مستمری بگیر هستند، گفت: تعداد ۱۶ کانون بازنشستگی کارگری در شهرستان‌های استان کرمان دایر است.

وی، افزود: میزان ۶۵ تا ۷۰ درصد این کارگران، حداقل حقوق‌بگیر هستند و مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه آنها در حوزه معیشت و درمان است.

شجاعی، گفت: در بخش درمان بیمه‌شده‌ها و بازنشستگان باید از صفر تا ۱۰۰ آن را سازمان تأمین اجتماعی متقبل شود که این اتفاق نمی‌افتد و قانون باید الزام و اجرایی شود.

کد خبر 6094359

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود