Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ استاندار قزوین گفت: پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر در راستای ایجاد امنیت پایدار، کارنامه درخشان دارد که آثار اقدامات پلیس به سرعت در جامعه نمایان و سبب امیدواری مردم شده است. - اخبار استانها -

هدایت‌الله جمالی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: توسعه و پیشرفت هر کشوری مرهون امنیت مرزی و داخلی است و صلابت نیروهای مسلح دشمن را در ترسیم نقشه و ترفند علیه امنیت کشور ناامید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس به عنوان پشتیبان امنیت داخلی همیشه آرامش را در جامعه ایجاد می‌کند کما اینکه شاهد هستیم هر چه پلیس مقتدرتر در صحنه‌ها حضور یابد مردم نیز با اطمینان، اعتقاد و امنیت بیشتر در جامعه بروز و ظهور پیدا می‌کنند.

جمالی پور با اشاره به اینکه امنیت داخلی باعث توسعه، پیشرفت، آبادانی و رفاه عمومی می‌شود و برای رسیدن به این اهداف باید پلیس مقتدر در صحنه داشته باشیم، گفت: با وجود تمام کم و کاستی‌ها نیروی انتظامی توانسته با برقراری ارتباط سازنده با شورای تامین، سپاه، اداره اطلاعات، دادگستری از تمام ظرفیت‌های درونی استان برای ایجاد امنیت و انسجام بهره‌مند شود.

سند راهبردی مدیریت منابع آبی استان قزوین تدوین می‌شود انتقاد استاندار قزوین از قوانین حوزه سرمایه‌گذاری؛ مقررات موجود مانع جهش تولید هستند استاندار قزوین: از عملکرد اصناف در زمینه کرونا راضی نیستم/ وظیفه شرعی داریم از جان مردم حفاظت کنیم

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با اراذل اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر در راستای ایجاد امنیت پایدار کارنامه درخشان دارد که آثار اقدامات پلیس به سرعت در جامعه نمایان و سبب امیدواری مردم شده است.

وی عنوان کرد: در حوادث متعدد و اغتشاشات سال‌های اخیر علی رغم اینکه در سراسر کشور اتفاقات ناخوشایندی رخ داد اما در سطح استان قزوین به برکت حضور به موقع پلیس، اقتدار نیروی انتظامی و انسجام پلیس و شورای تامین شاهد کمترین حادثه بودیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ استانداری قزوین فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ استانداری قزوین استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در محور مواصلاتی عسلویه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، سرهنگ حسین خواجه ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به رصد و پایش مستمر جابجایی و دپوی کالای قاچاق و مواد مخدر اظهار داشت: در اقدامات پلیسی و اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در انتقال مواد مخدر از شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی این مهم به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی عسلویه گفت: مأموران با مشکوک به کامیون باری حامل بار هندوانه مشکوک محموله آن را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس پلیس عسلویه از کشف محموله تریاک جاسازی شده در بار هندوانه خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار 106 کیلوگرم موادمخدر تریاک که به‌صورت ماهرانه در 13 عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.

خواجه، با بیان اینکه در این عملیات 2 متهم دستگیر شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد. وضعیت امنیت عسلویه پایدار و مطلوب است. در راستای آرامش مردم با هرگونه ناهنجاری در بخش‌های مختلف برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • ببینید | جزئیات جدید از چاقوکشی در خیابان نازی‌آباد؛ درگیر شدن مردم با اراذل و اوباش
  • هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر
  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • بازسازی صحنه درگیری اراذل و اوباش در نازی‌آباد تهران
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان