Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@22:01:28 GMT

نجات جان گردشگران گرفتار در آبشار شوی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۳۴۶۶

نجات جان گردشگران گرفتار در آبشار شوی

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: روز یکشنبه ۲۷ مهرماه با گزارش حضوری بستگان مفقودین مبنی بر بی‌اطلاعی طولانی از وضع فرزندان خود، یک تیم از پایگاه کوهستان حضرت سبزقبا(ع) شهیون با تجهیزات امدادی به وسیله یک دستگاه آمبولانس به منطقه شوی اعزام شدند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، مصطفی طحان افزود: پنج گردشگر به دلیل استفاده از خودروی سواری شخصی نامناسب در مناطق کوهستانی و نداشتن تجهیزات استقرار در شب قادر به بازگشت نبوده و گرفتار شده بودند که تیم اعزامی بعد از طی مسافتی سه ساعته در مسیر کوهستانی و سخت گذر در تاریکی شب با آمبولانس خود را به روستای سرتنگ رسانده و در این روستا مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملیات نجات این گردشگران ۱۰ ساعت به طول انجامید، گفت: به علت تاریکی هوا عملیات جستجو و نجات متوقف و با روشن شدن هوا عملیات از سر گرفته شد.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول افزود: در ساعات ابتدایی جستجو، تیم اعزامی موفق به یافتن این گردشگران شدند و آنان را به منطقه امن منتقل کردند.

وی حال عمومی این گردشگران را خوب اعلام کرد و گفت: یک نفر از گردشگران از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود که با انجام اقدامات اولیه مداوا شد.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا آبشار شوی نجات گردشگران گرفتار در آبشار آبشار شوی دزفول سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل

مسعود مثنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی اعلام eoc چهارمحال و بختیاری خبری مبنی بر گرفتار شدن دو فرد عشایر گرفتار در پل روستای زرمیتان شهرستان اردل در گل و سیلاب در اثر فعالیت سامانه بارشی و بالا آمدن سطح رودخانه، دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای دشتک با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مثنوی ادامه داد: نیروهای امدادی پس از دسترسی به حادثه دیدگان نسبت به رهاسازی آنان و استقرارشان در محل امن اقدامات لازم را انجام دادند.

کد خبر 6096816

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل
  • نجات 2 فرد گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های کرمان
  • ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند
  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر