Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: دولت از ظرفیت مساجد و پایگا‌های بسیج و نیز از ظرفیت تعاون عمومی برای مهار تورم و گرانی بهره حداکثری را ببرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، اظهار داشت: دولت برای اصلاح امور اقتصادی فرصت بسیاری دارد و نباید گفت که ۱۰ ماه از عمر دولت بیشتر باقی نمانده؛ زیرا این ۱۰ ماه حدود ۴۰ هفته محسوب می‌شود و در این مدت کارهای بسیاری برای بهبود شرایط می‌توان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشورمان از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که دولت با استفاده از هرکدام از این ظرفیت‌ها خواهد توانست تحولی عظیم در کشور ایجاد کند، اما ضروری است که هر مدیر و هر سازمانی در حوزه وظایف خود به بهترین شکل ممکن فعالیت کنند و شایسته‌سالاری را مدنظر قرار دهند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: متأسفانه در شرایط تحریمی، عده‌ای سودجود و سوداگر در راستای منافع دشمن گام برمی‌دارند و با احتکار کالاها و افزایش قیمت اجناس درصدد افزایش اعتراضات مردمی هستند؛ بنابراین دولت و دستگاهای ذی‌ربط تمام تلاش خود را برای مقابله با این افراد به کار بگیرند.

اکرمی به افزاش قمیت خانه‌ها و نبود عزم جدی در مهار قیمت‌ها گفت: چرا باید دو میلیون واحد مسکونی خالی در کشور وجود داشته باشد؟ این مصداق احتکار است. دولت باید بسترهای لازم را برای نظارت بر ساخت و عرضه مسکن فراهم آورد تا مبادا یک واحد مسکونی خالی در کشور وجود داشته باشد.

وی توصیه کرد که دولت از ظرفیت مساجد و پایگا‌های بسیج و نیز از ظرفیت تعاون عمومی بهره حداکثری را ببرد؛ زیرا الان در شرایطی قرار داریم که مهار گرانی و تورم با همکاری و تعاون عمومی ت صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: تعاون عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

در این‌جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت ارایه کرد.

همچنین محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نیز گزارشی در مورد اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارایه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز نکاتی را درباره این موضوع مطرح کرد.

در ادامه جلسه آیت‌الله علی خاتمی رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این استان ارائه کرد.

کد خبر 6092818 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه به کانال ۲۹ رسید
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه ‌به کانال ۲۹ رسید
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی: ببینید عزیزان با نرخ تورم در ایران چه گلی کاشته‌اند!