Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از آماده‌سازی ۳۰ خانه هلال در شهرها و روستاهای استان تا پایان سال‌جاری خبر داد.

ایرج کیانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه پس از مطرح‌شدن طرح کشوری تاسیس خانه‌های هلال در نقاط حادثه‌خیز و دارای دهیاری، مقدمات تاسیس این خانه‌ها در چهارمحال و بختیاری فراهم شده است، اظهار کرد: در کمتر از یک ماه گذشته، هشت خانه هلال در استان راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهرها و روستاهای جونقان، شوراب صغیر، نقنه، چهراز، کاج، منج، میهه و چم‌چنگ را مشمول این طرح و مجهزشده به خانه هلال عنوان و تصریح کرد: درخواست اهالی آن منطقه، حادثه‌خیز بودن و مهیا بودن ابنیه از جمله دلایل مهم برای احداث این خانه‌های هلال است و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال جاری در مجموع ۳۰ خانه هلال در استان ساخته شود.

کیانی هدف از تاسیس این خانه‌های هلال را تسریع در زمان رسیدن نیروهای تخصصی عنوان و بیان کرد: نیروهای آموزش‌دیده اقدامات اولیه را تا پیش از رسیدن نیروهای خبره انجام داده و از بروز آسیب‌های بعدی جلوگیری می‌کنند.

وی مجهزشدن خانه‌های هلال را از دیگر اقدامات مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: برای این خانه‌ها ۲۲ قلم جنس باید مهیا و توزیع شود که از جمله آن‌ها می‌توان به پتو، چراغ، کنسروجات، موکت، پوشاک اشاره کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیوستن به جمعیت هلال احمر به‌صورت داوطلبانه است، گفت: برای اعضای ملحق‌شده آموزش‌های ابتدایی برای یادگیری امور امدادی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری خانه هلال چهارمحال و بختیاری خانه های هلال خانه هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری آمده است؛ فعالیت این ناپایداری‌های همرفتی از امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و احتمال تگرگ ظاهر می‌شود و تا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

رگبار باران و رعد و برق، صاعقه، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، احتمال رخداد تگرگ و مه در استان، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر از مخاطرات این سامانه است.

عدم توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در رانندگی و تنظیم آب ورودی استخر‌های پرورش ماهی و سایر اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری