Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی شامگاه در جلسه شورای اداری این استان افزود: مدیران استان نباید به هر بهانه‌ای از رسانه‌ها و از جمله رسانه‌های مجازی شکایت کنند و باید مراقبت بیشتری شود.

وی ادامه داد: ممکن است رسانه‌ای از سر بی‌آگاهی خبری در رسانه خود منتشر کند که خلاف واقعیت باشد، که در اینجا وظیفه دستگاه و مدیر مربوطه این است که به جای شکایت، مطلب صحیح و شفاف را در اختیار آن رسانه قرار دهد تا از بروز شایعات و مشکلات بعدی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی در ادامه با تاکید بر پرداخت مطالبات دستگاه‌های خدمات‌رسان استان، تصریح کرد: به جز دانشگاه علوم پزشکی که در شرایط خاص کرونا قرار دارد و نباید بر آن فشار مالی وارد کرد، سایر دستگاه‌ها در حد توان و بضاعت خود نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدام کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان و روند فعالیت ادارات و نهادهای دولتی، تصریح کرد: به جز موج اول، در سایر موج‌های شیوع کرونا تکلیف و وظیفه‌ای برای دورکاری کارمندان ادارات از سوی ستاد ملی کرونا مشخص نشد اما با این وجود اداراتی که می‌توانند با نیروی کمتر امور خود را انجام دهند اجازه دورکاری به کارمندان بدهند.

عباسی به ظرفیت کانون وکلای استان نیز اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها و ادارات در پرونده‌های حقوقی خود از توان و ظرفیت وکلای مجرب و متعهد این کانون استفاده کنند.

وی در پایان بر پیگیری مطالبات و دغدغه‌های عمومی مردم نیز تاکید کرد و گفت: امید است با رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم انگیزه و شور لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و حداکثری در سال آینده فراهم شود.

46

کد خبر 1444995

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری