Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:13:41 GMT

خیابان مهران در جنوب تهران به بوستان ولایت رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۴۲۱۰

خیابان مهران در جنوب تهران به بوستان ولایت رسید

به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی در این باره گفت: تسهیل دسترسی شهروندان به رینگ بوستان ولایت از خیابان مهران (مقابل کوچه شهید اسماعیلی) و کاهش ترافیک این خیابان از اهم اهداف اجرایی این پروژه بوده‌است.

وی درخصوص روند اجرایی این پروژه اظهار کرد: این گذر که حد فاصل خیابان مهران و رینگ بوستان ولایت قرار دارد، در گذشته توسط پیمانکاران انبوه ساز ساختمانی تصرف شده‌بود که با پیگیری های متعدد و برخوردهای قانونی از سوی شهرداری منطقه و فشارهای صورت گرفته در نهایت، سال گذشته تمام حصارهای کارگاهی موجود در این خیابان تخریب و جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته توکلی، همچنین وجود لوله های گاز، آب و تیر برق از دیگر معارضات این خیابان بود که طی هماهنگی با سازمان های مرتبط رفع شد، ضمن اینکه با توجه به شرایط گود خیابان مهران که محلی برای تخلیه زباله شده بود، به عمق حدودی ۲ متر عملیات خاکبرداری صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در راستای زیرسازی این معبر ضمن پخش ۴۵۰ تن آسفالت در آن و اجرای نهر و جدول، دو پیاده رو هر کدام به عرض ۳ متر نیز احداث شد.

منطقه ۱۹ شهرداری در جنوب غربی پایتخت قرار دارد که دارای ۵ ناحیه و ۴۹ محله است.

این منطقه در منتهی الیه جنوب شهر تهران و در مجاورت مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۲۰ قرار دارد.

منطقه ۱۹ شامل محله‌های متعددی است که خانی‌آباد، شهرک شریعتی، عبدل‌آباد، نعمت‌آباد، صالح‌آباد، دولتخواه از مهمترین محلات این منطقه است.

کوره‌های آجرپزی، بوستان ولایت، دانشکده شریعتی، دانشگاه آزاد شهر ری، دانشکده بین‌المللی دندانپزشکی پردیس، میدان تره بار مرکزی شهر تهران، بهشت زهرا(س)، مرقد مطهر امام راحل(ره) و مرکز خرید و فروش همگانی خودرو از اماکن مهم منطقه ۱۹ پایتخت محسوب می‌شود.

برچسب‌ها شهرداری منطقه نوزده تهران شهرداری تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران اخبار کنکور بوستان ولایت خیابان مهران منطقه ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و ردیف بودجه تامین شده است که به پروژه تزریق می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خیابان آبشار بعد از پل غدیر به دلیل تردد ساکنان از شمال به جنوب به سمت حاشیه زاینده‌رود، مشکلات و حوادث زیادی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت تردد شهروندان، شهرداری منطقه ۶ احداث پل عابر پیاده در خیابان آبشار سوم، جنب خیابان مسرور در امتداد شمال به جنوب را در دستور کار خود قرار داد، افزود: عملیات اجرایی، احداث پل‌های عابرپیاده به دلیل تداخل با فضای سبز نیاز به دریافت مجوز داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فونداسیون پنج پایه بتنی پل عابرپیاده خیابان آبشار اجرا شده است، ادامه داد: ۶۵ متر طول عرشه فلزی، ۱.۶ متر عرض و ۵.۵ متر ارتفاع این پل است

باقری با بیان اینکه ۹۰ درصد پل‌های عابر در کارخانه ساخته و در محل نصب می‌شود، گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است که ردیف بودجه تأمین و به پیمانکار پروژه تحویل شده که با پیگیری و تلاش جهادی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 748665

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!