Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز اتفاقات و حواشی ورزش ایران و دنیا مربوط به روز بیست و هشتم مهر ماه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش طرفداری، روز بیست و هشتم مهرماه در دو دهه گذشته، یکی از روزهای کم خبر و بی حاشیه در ورزش ایران و دنیا بود.

 

چند تیم اماراتی خواستار به خدمت گرفتن 3 بازیکن تیم فولاد خوزستان شدند (1380/07/28)

به گفته مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ، چند تیم فوتبـــال امارات عربی متحده خواستار به خدمت گرفتن چند بازیکن این تیم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" فریدون حردانی " گفت بهنام سراج ، ایمان مبعلی و وحید مظاهری 3 بازیکن این تیم هستند که تیم های اماراتی خواستار انها شده اند. حردانی افزود: باشگاه بن یاس امارات عربی متحده خواهان بهنام سراج، الاتحاد متقاضی ایمان مبعلی است و الشعب خواستار وحید مظاهری می باشد. وی در ادامه اظهارداشت وحید مظاهری حتی یک جلسه با تیم الشعب به تمرین پرداخته است. تیم فوتبال فولاد خوزستان برای تشکیل یک اردوی 7 روزه عازم دوبی شد و در مدت حضور خود در این شهر دو دیدار دوستانه برگزار کرد که در هر دو یدار به برتری دست یافت.

 

دیوید سیمن از فوتبال کنار نمی کشد (1381/07/28)

" دیوید سیمن " دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال باشگاه آرسنــــال روز یکشنبه بار دیگر تاکید کرد از فوتبال قهرمانی کناره گیری نخواهد کرد. به گزارش سایت اینترنتی ساکر ایج ، به دنبال کسب نتیجه مساوی دو بر دو تیم ملی فوتبال انگلیس در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام ملت های سال 2004 اروپا مقابل مقدونیه، انتقاد از عملکرد " سیمن " در مطبوعات انگلیس افزایش چشم گیری یافته و تنی چند از چهره های سرشناس فوتبال این کشور نیز خواستار خداحافظی این دروازه بان صاحب نام از تیم ملی انگلیس شده اند. این درحالی است که " سیمن " دراین باره گفت :هیچ توجهی به انتقادهای موجود نمی کند و تا زمانی که از فوتبال لذت ببرد از این ورزش کناره گیری نخواهد کرد. تا روزی که بتواند به عنوان یک دروازه بان آمـــاده و سرحال درون دروازه تیم های آرسنال و تیم ملی قرار گیرد، در میدان رقابتها خواهد بود.

" سیمن " 39 ساله که تیم ملی فوتبال انگلیس را در جام جهانی 2002 کره جنوبی و ژاپن همراهی کرده است ، گفت : انتقادها هرگز مرا نگران نخواهند کرد چراکه انتقاد واقعیتی است که باید دروازه بانها ان را بپذیرند. وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر از فوتبال قهرمانی لذت می برد و هیچ شکی هم نسبت به توانایی های خود ندارد، پس در فکر کناره گیری نیست .

 

شکست تیم ملی فوتبال کره جنوبی مقابل ویتنام (1382/07/28)

تیم ملی فوتبال کره جنوبی عصر دوشنبه در آغاز دور برگشت گروه پنجم رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا مقابل تیم گمنام ویتنام تن به شکست داد. به گزارش خبرگزاری رویترز، در این دیدار که در شهر مسقط پایتخت عمان برگزار شد، تیم کره جنوبی با نتیجه یک بر صفر از ویتنام شکســـت خورد. در دیگر دیدار این گروه، تیم عمان با نتیجه پرگل 6 بر صفر مقابل تیم نپال به پیروزی رسید. جدول رده بندی پس از 4 مسابقه :1 - کره جنوبی 9 امتیاز 2 - عمان 9 امتیاز 3 - ویتنام 6 امتیاز 4 - نپال بدون امتیاز درادامه این رقابتها فردا (سه شنبه ) تیم های ویتنام با نپال و عمان با کــره جنوبی در همین شهر به مصــاف هم خواهند رفت. دیدارهای دور رفت این گروه در شهر اینچون کره جنوبی برگزار شده بود.

 

فرگوسن تایید کرد که مرتکب اشتباه شده است (1383/07/28)

"الکس فرگوسن" سرمربی تیم فوتبال باشگاه منچستریونایتد انگلیس تصدیق کرد که تصمیم های اشتباه تاکتیکی وی، دلیل حضور ضعیف این تیم در رقابتهای لیک دسته برتر انگلیس بوده است. به گزارش خبرگزاری فرانسه از پراک، فرگوسن معتقد است که باید تقصیر حضور ضعیف تیم منچستر در رقابتهای فصل جاری را به دلیل ایجاد تغییرات بسیار در ترکیب اصلی بازیکنان، به گردن بگیرد. وی گفت: ما در انتخاب بازیکنان توافق نداشتیم و این مساله بر عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشت. تیم منچستریوناید در آخرین مسابقه خود مقابل بیرمنگام به تساوی بدون گل دست یافت. فرگوسن در این خصوص نیز گفت: من در دیدار روز شنبه با بیرمنگام فکر می کردم که رونالدو از آمادگی لازم برخوردار است اما اینگونه نبود و اولین کاری که وی پس از پایان مسابقه در اتوبوس انجام داد، این بود که به خواب رفت و من با به میدان فرستادن وی، مرتکب یک اشتباه شدم. وی افزود: ما در بازی های پیش از فصل تیم منچستر، بازیکنان را خیلی زود به این تیم فراخواندیم و من این اشتباه را می پذیرم. تیم منچستر با پیروزی در سه مسابقه از نه مسابقه خود و با 11 امتیاز اختلاف نسبت به تیم آرسنال که صدرنشین جدول رده بندی باشگاه های دسته برتر انگلیس است، در مکان ششم این جدول قرار دارد.

دادگاه تجدید نظر دیوان عدالت اداری یک تیم لیگ یکی را لیگ برتری می کند (1384/07/28)

مسول روابط عمومی دیوان عدالت اداری گفت: دادگاه تجدید نظر این دیوان به زودی رای خود را درباره شکایت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.

" عبدالرضا صفوی " روز چهارشنبه در گفت وگویی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه تبادل لوایح در مرحله بدوی شکایت انجام شده است، قاضی دادگاه تجدید نظر زمان کمتری برای صدور رای لازم دارد. تمامی مراحل به صورت قانونی انجام شده است و دادگاه این پرونده پس از رسیدگی به آن رای خود را صادر خواهد کرد. لایحه فدراسیون فوتبال برای تجدید نظر درباره حکم دیوان عدالت اداری روز شانزدهم مهرماه به شعبه تجدید نظر این دیوان ارائه شد. دیوان عدالت اداری روز شانزدهم شهریورماه در پی شکایت باشگاه صنعت نفت از شورای عالی انضباطی فدراسیون فوتبال، حکم به نفع باشگاه صنعت نفت صادر کرد و رای شورای انضباطی فدراسیون فوتبال را باطل نمود. این رای ظرف 20 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری بود که این چنین نیز شد.

 

"بوفون" جانشین احتمالی "چک" در چلسی (1385/07/27)

باشگاه فوتبال چلسی انگلیس قصد دارد "جیانلوییجی بوفون" دروازه بان یوونتوس را به جای "پیتر چک" به استمفورد بریج بیاورد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، تیم "خوزه مورینیو" پس از مصدومیت چک به دلیل شکستگی جمجمه سر در جریان دیدار با ریدینک، با بحران دروازه بان روبروست. چک پس از این مصدومیت مورد عمل جراحی قرار گرفت و تا سال آینده قادر به بازی نیست. با توجه به احتمال صعود چلسی به مرحله حذفی جام قهرمانان باشگاه های اروپا، مورینیو اعتراف کرد، برای حفظ شانس این تیم در مسابقات خانگی و اروپایی، درصدد جذب یک دروازه بان رده بالا است.

بر اساس گزارش روزنامه سان، بوفون 28 ساله دروازه بان تیم ملی ایتالیا در جام جهانی، می تواند جانشین خوبی برای چک باشد. "پائولو فابری" مدیر برنامه های بوفون در این باره به روزنامه سان گفت: ما از پیشنهاد "رومن آبراموویچ" مالک باشگاه چلسی مطلعیم. او باید بوفون را متقاعد کند. این یک مسئله مالی نیست بلکه مربوط به شانسی است که در زندگی به وجود می آید. بوفون با وجود سقوط یوونتوس به سری ب ایتالیا به دلیل تقلب و تبانی در مسابقات، همچنان در این تیم حضور دارد. فابری افزود: فکر نمی کنم وی قصد ترک ایتالیا را داشته باشد اما در فوتبال همه چیز خیلی سریع می تواند تغییر کند. بوفون تا سال 2010 با یوونتوس قرارداد دارد اما با توجه به اینکه این تیم از انجام مسابقات اروپایی محروم شده است، وی می تواند برای چلسی در رقابت های جام قهرمانان اروپا بازی کند.

گزارش AFC از برد پرسپولیس با 10 بازیکن (1386/07/28)

سایت کنفدراسین فوتبال آسیا نوشت: استقلال در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران برای سومین بار برنده شد و با یک گل از سد پگاه گیلان گذشت تا از تیم های پایین جدول کمی فاصله بگیرد.
استقلال که نیاز شدیدی به یک پیروزی داشت بعد از تساوی هفته قبل مقابل پرسپولیس این بار در ورزشگاه عضدی رشت با تک گل دقیقه 12 میثم منیعی ازسد میزبان خود گذشت.
پرسپولیس نیز در آخرین بازی همین هفته در حالی که 10 نفره شده بود با گلی دیدنی در لحظات پایانی شاگردان فیروز کریمی را مغلوب کردوبا24 امتیاز جای خود را در بالای جدول مطمئن کرد.
تیم افشین قطبی در این مسابقه دو بار از حریف خود پیش افتاد که هر دو بار آبی پوشان اهوازی بازی را به تساوی کشاندند و بالاخره گل سوم پرسپولیس در دقیقه 90+2 به ثمر رسید تا فرصتی برای جبران باقی نباشد.
پرسپولیس که درغیبت بعضی بازیکنان خود ترکیب متفاوتی پیداکرده بود بازی را تهاجمی شروع کرد و کریم باقری در دقیقه 15 گل اول را زد اما هشت دقیقه بعد میلاد می داوودی بازی را به تساوی کشاند. بادامکی 4 دقیقه قبل از پایان نیمه اول گل دوم را برای پرسپولیس زد اما اخراج محمد نصرتی در دقیقه 70 و ضربه مصطفی حقی پور در دقیقه 73 بازی را دوباره به تساوی کشاند.در شرایطی که بازی دو تیم در شرایط مساوی روبه پایان بود بادامکی یکبار دیگر با ضربه ای دقیق گل پیروزی بخش بازی را زد و سه امتیاز دیگر برای پرسپولیس به ارمغان آورد.
سپاهان نماینده ایران درلیگ قهرمانان آسیا نیزکه چهارشنبه شب در ابوظبی مقابل الوحده به میدان خواهد رفت ملوان را در اصفهان مغلوب کرد. این دیدار در حالی که با تساوی 2 بر2 رو به اتمام بود با اشتباه سعید سالارزاده مدافع ملوان که به اشتباه دروازه تیم خود را گشود با پیروزی سپاهان تمام شد.

 

مدافع تیم استقلال سه جلسه محروم شد (1387/07/28)

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، بیژن کوشکی مدافع تیم استقلال تهران را به سه جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 15 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. نشست کمیته انضباطی فدراسیون درخصوص تخلف کوشکی در دیدار مقابل پرسپولیس تهران، عصر امروز در محل این فدراسیون برگزار شد. دراین جلسه، کوشکی از رفتارش برابر خبرنگاران عذرخواهی کرد و گفت: خستگی جسمی و روحی باعث شد تا حرکت نادرستی را در پایان بازی انجام دهم. وی از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخواست کرد شرایطی را فراهم کند تا بازیکنان در حین و یا پایان مسابقه با نمایندگان رسانه ها مواجه نشوند. در پایان این نشست اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، کوشکی را به سه جلسه محرومیت و مبلغ 15 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کردند. کوشکی تاکنون دو جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشته است و تنها در دیدار آتی استقلال تهران برابر پاس همدان محروم خواهد بود. این دیدار از هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های ایران عصر سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه قدس همدان برگزار خواهد شد.

 

راهیابی تیم فوتبال ذوب آهن به فینال لیگ قهرمانان آسیا (1389/07/28)

تیم فوتبال ذوب اهن اصفهان با برتری در برابر تیم الهلال عربستان به دیدار نهایی رقابت قهرمانان اسیا راه یافت. تیم ذوب اهن با برتری یک به صفر برابر تیم الهلال عربستان در ریاض در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به پیروزی رسید و راهی دیدار نهایی شد . دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اسیا چهارشنبه شب میان تیم الهلال عربستان و ذوب اهن اصفهان در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار شد که نماینده شایسته فوتبال ایران با به نمایش گذاشتن بازی منطقی در پایان با تنها گل دقیقه 54 ایگورکاسترو به برتری دست یافت و راهی بازی فینال شد .
لی یونگ پیو مداقع اهل کره جنوبی الهلال در دقیقه 70به دلیل خطای خشن بر روی محمد رضا خلعتبری با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد . تیم ذوب اهن اصفهان در بازی رفت مرحله نیمه نهایی نیز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با یک گل به برتری رسیده بود .
تیم ذوب اهن در دیدار پایانی لیگ قهرمانان اسیا بیست ابان ماه در ورزشگاه ملی توکیو به مصاف ایل هوا چونما خواهد رفت .

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انضباطی فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی فدراسیون دیوان عدالت اداری تیم ملی فوتبال لیگ قهرمانان دروازه بان تیم فوتبال کره جنوبی تجدید نظر برگزار شد لیگ برتر ذوب اهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!

رضا اسدی در بازی سپاهان برابر پرسپولیس غایب خواهد بود.

طرفداری | رضا اسدی در بازی رفت برابر پرسپولیس موفق به گلزنی شد و حالا در بازی برگشت غایب است.

پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را برگزار می‌کنند. این دیدار برای دو تیم اهمیت بالایی دارد و باید دید کدام تیم می‌تواند سه امتیاز مهم را کسب کند.

سپاهان در بازی رفت موفق شد با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست دهد. در آن بازی، رضا اسدی با یک کاشته دیدنی دروازه سرخ‌ها را باز کرد. طبق پیگیری‌های خبرنگار طرفداری مشخص شد رضا اسدی در بازی برگشت برابر پرسپولیس غایب است و نمی‌تواند زردپوشان اصفهانی را همراهی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!