Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدرشهیدی که دو باب منزل مسکونی خود در مشهد را وقف حوزه علمیه و تحصیل طلاب کرد، گفت: با وقف، پرونده عمل صالح افراد برای همیشه باز است.

قاسم داوودی پور در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: وقف ، چراغی است که هرگز خاموش نخواهد شد. وی بابیان اینکه پرونده عمل صالح واقف بعد از مرگ او باز است و بسته نخواهد شد، افزود: در سال جاری  یک باب  منزل مسکونی در کوی طلاب مشهد میدان عسکریه به متراژ۷۵متر و یک باب منزل دیگر نیز در بلوار اول طبرسی به متراژ ۱۵۰متر  را جهت تحصیل طلبه ها وقف حوزه علمیه کرده ام تا پس از مرگم، در اختیار حوزه علمیه و تحصیل طلاب قرار گیرد تا  از دعای خیر و ثواب تحصیل آنها در آخرت برخوردار شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این واقف نیک اندیش با اشاره به اینکه همسرم و دخترم نیز در این وقف ها شریک هستند ، تصریح کرد: پسرم به نام محمد در سال ۱۳۷۹توسط اشرار طالبان و برادرم احمد نیز در سال ۱۳۶۰ در عملیات با دشمن بعثی به فیض شهادت نایل شدند و امیدوارم این وقف ها در تداوم جریان شهادت تاثیرگذار باشد. وی با بیانی صریح و شیوا افزود: این وقف ها را در راستای تداوم فعالیت حوزه علمیه ، تحصیل  طلاب و  تربیت سربازان امام زمان (عج الله) و روشن ماندن چراغ شهادت انجام داده ام و  توصیه من به همه افرادی که از هرگونه دارایی و ثروت برخوردار هستند این است که تا خودشان زنده و در قید حیات هستند به فکر آینده و روشن کردن چراغ پایان ناپذیر عمل صالح برای آخرتشان باشند و  یک مسیر جاری و زنده برای تداوم عمل صالح و نیکوکاری  را برای خودشان  فراهم کنند که بهترین آن انجام وقف است.   داوودی پور که ۷۲سال سن دارد، بیان داشت:  از خداوند سلامتی و همچنین عاقبت بخیری را برای همه انسان های دنیا خواستارم و امیدوارم که زیور و زینت مال دنیا کسی را فریب ندهد و توصیه من به مردم این است که  از مال دنیا بگذرند و به آن دلبسته نشوند  زیرا مال دنیا زودگذر و موقتی است .

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وقف شهادت مشهد حوزه علمیه عمل صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم گفت: انسان‌ها به میزان درک و فهم خود از زندگی، از معرفت الهی سیراب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: قرآن کریم نسبت به علم نگاه ویژه‌ای دارد و دین اسلام توجه به علم را بالاتر از همه ارزش‌ها می‌داند، زیرا با علم به فهم و عبودیت بهتری می‌رسیم.

او همچنین گفت: آگاهی، تلاش، تحقیق و مطالعه و به روز بودن اساتید لازمه تاثیرگذاری آنها بر دانشجویان، طلاب و مردم است.

در پایان این مراسم از اساتید برتر حوزه علمیه‌های استان همدان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • «بازی باطل معاندین» با حکم توماج صالحی؛ هیاهو بر سر هیچ
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی