Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@00:29:53 GMT

توزیع ۲ هزار بسته غذایی طی دهه وقف در همدان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۴۹۰۶

توزیع ۲ هزار بسته غذایی طی دهه وقف در همدان

خسرو محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از توزیع ۲ هزار بسته غذایی بین نیازمندان استان طی این هفته خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت دهه وقف اقلامی در اداره اوقاف ملایر تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای تهیه هر بسته ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده است گفت: در مجموع ۶۰۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: اقلام توزیعی شامل برنج ایرانی، روغن مرغوب، کنسرو ماهی، قند، چای، سویا و... است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۱۵ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده که ۴.۵ میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است گفت: در دهه وقف هر یک از  شهرستان‌های استان به فراخور نیات موقوفه کمک به نیازمندان را در برنامه دارند.

محمدی در پایان سخنانش تاکید کرد: روز گذشته اداره اوقاف شهرستان بهار در راستای مهار کرونا ۲ هزار ماسک تهیه و توزیع کرد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان خسرو محمدی اداره اوقاف همدان توزیع اقلام غذایی نیازمندان دهه وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم

 به نقل از شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب‌شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف به وجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل‌شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس