Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیما از پخش تلاوت های جدید مجلسی قاریان مصری بصورت روزانه از این شبکه خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سرپرست گروه تلاوت و نغمات این شبکه از پخش روزانه تلاوت های جدید قاریان مصری بصورت روزانه از این شبکه خبر داد و گفت: تلاوت شاخص قاریان مصری هر شب ساعت 23 پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد هادی صلحجو با بیان اینکه در کنار پخش ترتیل یک جزء که ساعت 1 بامداد روی آنتن می رود، افزود: ساعت 3 بامداد نیز تلاوت قاریان مصری را خواهیم داشت و پس از ترتیل نیم جز قران مجید که ساعت 6 صبح پخش می شود، تلاوت قاریان ایرانی ساعت 7 و 10:45صبح پخش خواهد شد.

وی گفت: پس از ترتیل یک حزب قران کریم در ساعت 12:30، تلاوت روزانه یک آیه از قران در ساعت 13 تلاوت های زیبای قاریان ایرانی ساعت 21  و تلاوت شاهکار مجلسی قراء مصری در ساعت 23 هر شب روی آنتن می رود.

سرپرست گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیما تصریح کرد: به این ترتیب ساعت 23 یکشنبه 27 مهرماه، تلاوت سوره های حشر، قریش، ماعون و کوثر از محمد اللیثی پخش می شود و فردا دوشنبه، تلاوت مجلسی سوره آل عمران توسط سید متولی عبدالعال به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.

صلحجو افزود: روز سه شنبه 29 مهر هم تلاوت سوره مبارکه آل عمران توسط فتحی حسن الملیجی و در روز چهارشنبه، تلاوت سوره انعام محمود حسین منصور پخش می شود؛ در روز پنجشنبه مصادف با اول آبان یز تلاوت سوره مبارکه بقره توسط احمد الرزیقی و روز جمعه، تلاوت سوره های مطففین، بلد و شمس توسط محمد بسیونی، قاری مصری روی آنتن خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه قرآن و معارف سیما قاریان مصری قاریان مصری تلاوت سوره پخش می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» در شبکه افق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه مستند محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود..

«بازی اختاپوس» با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

این مجموعه مستند در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.


دیگر خبرها

  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • حماس: پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)