Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات از صدور جریمه ۴۳۷ میلیارد ریالی برای شرکت متخلف تولید کننده انواع پلی اتیلن در زنجان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محسن عسکری در این رابطه اظهار کرد: پرونده شرکت متخلف به دلیل عرضه خارج از شبکه بر اساس گزارش کارشناسی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی ابهر تشکیل و تحقیقات تخصصی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات تصریح کرد: با بررسی انجام شده و بر اساس گزارشات کارشناسی، تخلف شرکت محرز و شعبه رسیدگی کننده حکم به قطع سهمیه مواد اولیه پتروشیمی به مدت سه ماه و پرداخت ۴۳۷ میلیارد ریال جریمه نقدی برای مدیرعامل این شرکت صادر کرد.

همچنین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان نیز از جریمه دو میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریالی برای قاچاق شیرخشک خبر داد.

حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در این رابطه اظهار کرد: مأمورین انتظامی مستقر در ایست و بازرسی کوله سنگی شهرستان زاهدان در حین کنترل ترددها به یک دستگاه خودروی کامیون باری مشکوک و در بازرسی به عمل آمده مقدار ۲۴ تن و ۸۲۵ کیلوگرم شیر خشک صنعتی به ظن قاچاق کشف شد.

وی افزود: در همین راستا خودرو توقیف و شیر خشک‌های کشف شده تحویل اداره اموال تملیکی شهرستان زاهدان شد و راننده متخلف دستگیر شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: شعبه رسیدگی کننده در تعزیرات حکومتی با توجه به عدم ارائه مدارک و ثبت نبودن کالاها در سامانه جامع انبارها، اتهام قاچاق کالا را محرز و متخلف را به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت ۲ میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

در پرونده دیگری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز از وصول جریمه 5 میلیارد ریالی قاچاقچی تلفن همراه خبر داد.

ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان در این باره گفت: اداره کل اطلاعات استان از ۲ دستگاه کامیون عبوری در محور بندرعباس-سیرجان تعداد یک هزار و ۶۵۱ گوشی تلفن همراه کشف و به اداره تعزیرات حکومتی سیرجان ارسال شد.

وی افزود: پس از رسیدگی و احراز تخلف، شعبه حکم به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت چهار میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.

میری تصریح کرد: با توجه به عدم اعتراض رای صادره، حکم قطعی و به اداره اجرای احکام ارسال شد و مبلغ چهار میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی وصول شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعزيرات حكومتي قاچاق کالا استانی سیاسی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کل تعزیرات حکومتی استان میلیون ریال اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده گرانفروشی فروش سبزی به وزن ۳ هزار کیلوگرم در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
او افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این گزارش را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پس از بازرسی از واحد صنفی تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو