Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:38:29 GMT

ورود به لایه نظامی خط قرمز آمریکایی‌ها است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۵۱۳۸

ورود به لایه نظامی خط قرمز آمریکایی‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز(دوشنبه) در نشست خبری که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد، ضمن تبریک ایام ربیع الاول و میلاد رسول اکرم(ص)، گفت: بعد از ۲۵ سال در سال ۱۳۸۲ سازمان پدافند غیر عامل کشور بنابر تشخیص مقام معظم رهبری تشکیل شد.

وی افزود: وظیفه سازمان پدافند غیر عامل ایجاد هماهنگی میان دستگاه ها برای توسعه و  ایمنی زیرساخت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدافند غیر عامل مکمل اقدامات نیروهای مسلح است و ما امروز پدافند هوشمند و ترکیبی را دنبال می کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل با اشاره به برنامه های هفته پدافند غیر عامل، گفت: ۵ تا ۱۲ آبان به عنوان هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده و در این مدت برنامه هایی را برای گرامی داشت و آشنایی مردم با اقدامات سازمان پدافند غیر عامل برگزاری می کنیم.  

سردار جلالی با اشاره به تهدیدات جدید، تاکید کرد: تهدیدات انسان ساخت و مقابله با اثرات آن وظیفه سازمان پدافند غیر عامل کشور است، امروز تهدیدات با ۱۰ سال پیش بسیار تفاوت پیدا کرده است. این تهدیدات پویا و سیال هستند. تهدیدات در حوزه انسان ساخت روزانه و سالانه تغییر پیدا می کند.  

وی گفت: قدرت کشور ما بسیار افزایش یافته به همین دلیل دیگر با تهدید نظامی روبرو نیستیم، ورود به لایه نظامی خط قرمز آمریکایی ها است اما در زمانی که ما پایگاه «عین الاسد» را هدف قرار دادیم آنها به دلیل اینکه احتمال رفتن به سوی جنگ را می دادن پاسخ ندادند، زیرا استراتژی آمریکایی ها تهدید و فشار مادون جنگ است.

تکمیل می شود...

کد خبر 5051273 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سردار جلالی پدافند غیرعامل امنیت سایبری هفته پدافند غیرعامل مجلس شورای اسلامی صحن مجلس محمد باقر قالیباف ایالات متحده امریکا سعید خطیب زاده برجام حجت الاسلام حسن روحانی ویروس کرونا حسن روحانی هیئت دولت محمدجواد ظریف ایران محمد جواد ظریف سازمان پدافند غیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر

سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه اعلام کرد که شمار پیکر شهیدانی که از گور دسته جمعی بیمارستان ناصر بیرون کشیده شده به ۳۹۲ پیکر افزایش یافته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه با صدور بیانیه‌ای از افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور دسته جمعی مجتمع بیمارستانی ناصر در شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه بیان کرد: پس از عقب‌نشینی اشغالگران نزدیک به ۳۹۲ پیکر را از بیمارستان ناصر بیرون کشیده‌ایم، اما نتوانسته‌ایم ۵۸ درصد از آن‌ها را شناسایی کنیم.

این سازمان امدادی تاکید کرد: دلیلی برای وجود پیکر کودکان در گور دسته جمعی بیمارستان ناصر سراغ نداریم. روی پیکر برخی از شهیدان بیمارستان ناصر آثار شکنجه را یافته‌ایم.

در ادامه این بیانیه آمده است: اشغالگران در مجتمع بیمارستانی ناصر مرتکب اعدام صحرایی شده‌اند. ما خواهان آغاز تحقیقات بین‌المللی در خصوص این جنایت‌ها هستیم.

سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه تاکید کرد: اشغالگران شماری از پیکر‌ها را در کیسه‌های پلاستیکی و در عمق ۳ متری دفن کرده‌اند. این موضوع باعث شده که این پیکر‌ها به سرعت تجزیه بشوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بر این باوریم که اشغالگران دست‌کم ۲۰ نفر را زنده به گور کرده‌اند. اشغالگران با تغییر چندباره کفن‌های پلاستیکی عامدانه در تلاش بوده‌اند که نشانه‌های جنایت بیمارستان ناصر را محو کنند.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی