Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار اراک گفت: بخش عمده ویژه‌برنامه‌های روز اراک با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین بختیاری صبح امروز در آیین نواختن زنگ اراک با اشاره به برنامه های روز اراک اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود مراسم روز اراک با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود و آیین نواختن زنگ روز اراک و گلباران قبور شهدا از برنامه‌های این روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشتر برنامه‌های روز اراک به‌صورت مجازی با استفاده از ظرفیت صداوسیما و حمایت های دستگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود و شورای شهر برنامه‌های حداقلی را پیش بینی کرده تا بدون بروز مشکل بتوان این روز مهم را گرامی داشت.

فرماندار اراک خاطرنشان کرد: 28 مهرماه سالروز صدارت میرزا محمدتقی‌خان فراهانی به عنوان روز ملی اراک با اهداف مختلف نام‌گذاری شده و این مهم بهترین انتخاب برای روز اراک است و این شخص مایه افتخار تمام کشور و با حدود 4سال صدارت دگرگونی‌های زیادی را به وجود آورده است.

‌‌تذکر و هشدار فرماندار اراک به دهیاران درباره جذب بودجه دهیاری‌ها‌ فرماندار اراک: برای نگهداری اتباع خارجی ‌کمبود فضای اردوگاهی داریم فرماندار اراک: مرحله دوم انتخابات در کلانشهر اراک تا ساعت 20 تمدید شد

بختیاری بیان کرد: امیرکبیر بزرگ و دارای جایگاه والا، از شهر اراک اوج گرفت و انتخاب شهر اراک در روز صدارت وی با ارزش بوده که حاصل برگزاری جلسات و هم‌فکری افراد است.

وی ادامه داد: شهر اراک دارای ظرفیت‌های بسیاری است که افراد از این مهم اطلاع ندارند و در این روز بخشی از این پتانسیل را برای مردم به درستی تشریح می‌کنیم.

فرماندار اراک بیان کرد: شرایط موجود محدودیت‌های برای برگزاری برنامه های این روز به وجود آورده و این برنامه ها با حداقل زمان و مکان برگزار می شود و باید با همکاری تمام افراد در مسیر آبادانی شهر اراک گام برداریم.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه های روز اراک فرماندار اراک برنامه ها شهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به آمار عضویت، امانت، سرانه فیزیکی و تعداد منابع کتابخانه های عمومی شهرستان میانه در سال ۱۴۰۲ افزود: شهرستان میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی در این شهرستان را دارد و برنامه ریزی برای ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه به عنوان مطالبه مردم و اعضای کتابخانه های عمومی، همکاری و تعامل همه ادارات و سازمان‌های ذیربط را می‌طلبد.

محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه با وجود غالب شدن فضای مجازی در زندگی امروزی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، عملکرد خوب اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سال‌های اخیر باعث افزایش مطالعه در کتابخانه های عمومی استان به ویژه کتابخانه های میانه و آشتی مردم با کتاب و مطالعه شده است.

محمدباقر هنربر در دیدار با اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، فراهم کردن زیرساخت‌های کتاب و کتابخوانی را سبب گرایش روزافزون مردم به مطالعه خوانده، گفت: مطالعه، فکر انسان را روشن و سطح آگاهی و فرهنگ جامعه را ارتقا می‌دهد و به تبع آن آسیب پذیری مردم نسبت به ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد لذا لازم است در کنار فراهم نمودن زیرساخت‌های فیزیکی، در زمینه فرهنگ سازی، ترغیب و تشویق به مطالعه نیز تلاش جدی صورت پذیرد.

فرماندار میانه با تقدیر و تشکر از همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور از تبدیل کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه اجتماعی برای رجوع همه اقشار مردم، افزود: در دوره مدیریت کنونی کتابخانه های عمومی در سطح استان مردم استقبال بیشتری از کتابخانه های عمومی داشته و با کتاب و کتابخوانی انس بیشتری گرفته‌اند.

گفتنی است اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در سفر یک روزه خود به شهرستان میانه با کتابداران، کارکنان و اعضای کتابخانه های عمومی دیدار و گفتگو کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفت.

کد خبر 6088616

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل