Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وضعیت بهداشت خیابان‌های شهرک شهید نورمحمدی در شوشتر خوزستان به علت نداشتن جوی آب، کانال فاضلاب، روکش آسفالت و جمع‌آوری نکردن زباله نامناسب بوده و مشکلات فراوانی را برای ساکنان این منطقه به وجود آورده است.

رضا استکی بخشدار مرکزی شهرستان شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این زمینه گفت: زباله‌های معابر شهرک شهید نورمحمدی از سوی شهرداری جمع آورزی می‌شود چراکه رعایت بهداشت و حفظ سلامت مردم از اولویت‌های ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان داشت: این شهرک ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، اما به شکل روستا و با اعتبارات روستایی اداره می‌شود که این امر معضلات زیادی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید

گلایه از بهداشت اسفناک معابر در شهرک شهید نورمحمدیاستکی با اشاره به مشکلات فاضلاب این شهرک تصریح کرد: اداره فاضلاب شوشتر طرح جامع شهری را در دست دارد که در زمینه حل مشکلات گام برمی دارد و عملیات‌های پاکسازی و لایروبی جوی‌های روباز انجام شده است و تداوم دارد، اما با توجه به زیاد بودن معابر شهرک شهید نورمحمدی اتمام عملیات کمی زمان می‌برد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات فاضلاب پاکسازی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: برنامه پاکسازی زباله در گردنه دالورا شهرستان فلارد، حاشیه تالاب گندمان، حاشیه رودخانه زاینده‌رود و پل هوره انجام شد.
سعید یوسف پور افزود: دراین برنامه دوستداران محیط زیست، سازمان‌های مردم نهاد و مسئولان مشارکت داشتند.

به گفته وی، هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری