Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@23:03:09 GMT

ناوالنی: ترامپ باید مسمومیت مرا محکوم می‌کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۵۴۱۹

ناوالنی: ترامپ باید مسمومیت مرا محکوم می‌کرد

مخالف دولت مسکو از عدم واکنش رئیس‌جمهور آمریکا در ماجرای مسمومیت ادعایی خود ابراز تاسف کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس مخالفان دولت روسیه از عدم واکنش و مداخله رئیس جمهور آمریکا نسبت به مسمومیت ادعایی خود ابراز تاسف کرد.

الکسی ناوالنی در مصاحبه با شبکه سی بی اس در پاسخ به این پرسش که آیا برای او مهم است که دونالد ترامپ مسمومیت او را محکوم کند، گفت رئیس جمهور آمریکا احتمالا باید اولین کسی می‌بود که این کار را می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا، ۶ مقام روسیه را تحریم کرد درخواست روسیه برای تحقیق درباره مسمومیت «ناوالنی»

وی در ادامه افزود: من فکر می‌کنم بسیار مهم است که همه و شاید در وهله اول رئیس جمهور ایالات متحده، بسیار مخالف استفاده از سلاح‌های شیمیایی باشند.

این مخالف دولت مسکو در ادامه بار دیگر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به دلیل مسمومیت ادعایی خود متهم کرد، هر چند مسکو بارها همه اتهامات ناوالنی را رد کرده است.

ناوالنی تاکنون ادعاهای مبهمی درباره مسمومیت خود از سوی دولت مسکو مطرح کرده است. رئیس مخالفان دولت روسیه خود درباره چگونگی مسمومیت ادعایش از سوی دولت اظهارات شفافی تاکنون مطرح نکرده و می‌گوید احتمالا سم عامل عصب نه داخل بلکه بر روی بدنه بطری آبی بوده که وی استفاده کرده است.

بنا به گزارش شبکه سی بی اس، ناوالنی به طور مداوم با چندین افسر امنیتی در آلمان همراه است و تحت حمایت دولت برلین است، زیرا می‌ترسد دوباره مسموم شود. با این وجود او قصد دارد به زودی به مسکو بازگردد.

پیش از آن نیز پزشکان آلمانی مدعی بودند آزمایش‌ها حاکی از مسمومیت ناوالنی با یک عامل عصبی است؛ گفته می‌شود این آزمایش‌ها در سه کشور مختلف انجام شده است، از این رو دولت‌های غربی از روسیه خواسته‌اند تا در این باره توضیح دهد.

کرملین در واکنش به این اظهارات، آن‌ها را «بسیار توهین‌آمیز و غیرقابل پذیرش خواند.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ الکسی ناوالنی دونالد ترامپ ولادیمیر پوتین رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می کند

رئیس جمهور روسیه در راستای تقویت روابط دوجانبه با پکن، طی ماه می آتی به چین سفر می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار پوتین نسبت به مداخله خارجی در سیاست‌های روسیه پوتین با نامزدهای رقیب خود دیدار كرد (+فیلم)

دیگر خبرها

  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد