Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:44:48 GMT

یک تن انواع مواد مخدر در زنجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۶۷۹۴

یک تن انواع مواد مخدر در زنجان کشف شد

سرهنگ سعید بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر، به کشفیات مواد مخدر در استان زنجان طی هفت ماهه سالجاری گفت: طی این بازه زمانی بیش از یک تن و ۲۰۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف و ضبط شده است.

وی اظهار کرد: کشفیات مواد مخدر در استان زنجان طی این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۲ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، گفت: طی هفت ماهه سال جاری ۱۸ مورد از کشفیات مواد مخدر در عملیات‌های مشترک با سایر استان‌ها انجام شده و طی این بازه زمانی تریاک بیشترین کشفیات مواد مخدر در استان زنجان را به خود اختصاص داده است.

بابایی از دستگیری هزار و ۷۸۰ قاچاقچی مواد مخدر در استان طی هفت ماهه سال جاری خبر داد و ابراز کرد: استان زنجان در زمینه میزان آلودگی به مواد مخدر، جزو استان‌های آخر بوده و میزان آلودگی به موادمخدر در استان پایین است.

وی افزود: طرح پاکسازی در شهرک شهید رجایی شهر زنجان و حسین آباد ابهر به صورت گسترده درحال اجرا است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، تصریح کرد: در استان زنجان سن اعتیاد به مواد مخدر پایین آمده که دراین میان باید جوانان باید نه گفتن در جامعه را یاد بگیرند.

کد خبر 5051103

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید بابایی مواد مخدر پلیس ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان اربعین حسینی شهدای مدافع حرم مجلس شورای اسلامی شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری مواد مخدر در استان زنجان کشفیات مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد

سینا بنی اسد گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد، یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می کنند.

وی افزود: فورا دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر شد. 

دادستان عمومی وانقلاب ماهان تصریح کرد: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

وی ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و ۲ متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده اند، صادر شده است.

بنی اسد با اشاره به اینکه طبق ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد.

دادستان عمومی وانقلاب ماهان گفت: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد