Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: اکنون نگاه ها و نگرش ها بر حوزه درمان معطوف شده درحالی که یک جنگ تمام عیار تن به تن کرونا با خانواده ها و افراد خانواده شروع شده است.

دکتر سعید جاودان سیرت روز دوشنبه ۲۸ مهر ماه در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: تغییرات آماری مبینی بر افزایش تعداد بیماران سرپایی، بستری و افزایش مرگ و میر، بیانگر یک سری اشکالات در اجرای برنامه هایی است که توسط ما در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: نیازمند یک کارشناسی و چکش کاری مطلوب تر در بحث آمار و ارقام بیماری کرونا هستیم.
رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج تصریح کرد: اکنون نگاه ها و نگرش ها بر حوزه درمان معطوف شده در حالی که یک جنگ تمام عیار تن به تن کرونا با خانواده ها و افراد خانواده شروع شده است.
جاودان سیرت بیان کرد: مشکل ما درون خانواده هاست، چرا که افراد خانواده ها یکی یکی به بیماری کرونا مبتلا می شوند و این مشکلات باعث می شود که در آینده ای نه چندان دور، وضعیت بدتر از این شود.
وی خاطرنشان کرد: آمار تعداد بیماران و فوتی های کرونا از فروردین ماه افزایش بسیاری داشته و این زنگ خطری برای جامعه است.
این پزشک متخصص عفونی ادامه داد: طبق تحقیقات میدانی که داشتیم، بیماری مسری تر شده و به این دلیل است که بیماری در خانواده ها، خانه به خانه در حال انتقال است و این مشکل جامعه و آحاد مردم است.
جاودان سیرت اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی این وضعیت این است که نتوانستیم چرخه انتقال بیماری را قطع کنیم و این چرخه انتقال از چند روش درحال صورت گرفتن است.
وی ارتباطات مستقیم و حضور در جلسات و مراسمات را از عوامل چرخه انتقال بیماری دانست و عنوان کرد: عدم همراهی مردم ما را زمین گیر می کند و اگر پیشگیری ها را هم اکنون در دستورکار قرار ندهیم، شاید با ورود آنفلوآنزا دچار یک بحران اساسی شویم.
رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج تاکید کرد: پس از بسیاری از مراسمات تشییع و تدفین به خصوص مراسمات تشییع و تدفین فوتی های کرونا، تعداد مراجعات به بیمارستان بیشتر می شود.
جاودان سیرت گفت: پیشنهاد می کنم که ارگانی مشخص شود که تشییع و تدفین را برعهده بگیرد و از ورود و حضور مردم در این مراسمات جلوگیری کند که با این کار بخشی از مشکلات را می توان حل کرد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: باید به سمتی برویم که به یک تعطیلی که همه صنوف و ارگان ها را دربربگیرد، برسیم. اگر این تعطیلی صورت نگیرد، این روند چرخه انتقال را نمی توانیم بشکنیم و انتقال همچنان صورت می گیرد و برای جامعه مشکل ساز است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس كهگيلويه و بويراحمد جاودان سیرت چرخه انتقال خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی، مهر و موم شدند و برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موردی از تب کریمه کنگو در لرستان مشاهده نشده است
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر