Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت تا همین الان موضوع هیأت فوتبال را پیگیری می‌کنم و در مراحل پایانی است و ظرف 10 روز آینده به نتیجه خواهد رسید.

رضا گل‌محمدی در خصوص وضعیت هیات فوتبال تهران صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، گل محمدی در ابتدا در خصوص اینکه در پایان مهر ماه بازنشسته خواهد شد، اظهار داشت:

از ابتدای ماه آینده بازنشست خواهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت ورزش مدیرکل جدید ورزش تهران را تا آخر هفته معرفی خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه آخر هفته با وجود شرایط کرونایی در استان تهران بحرانی است، گفت:

ستاد مبارزه با کرونا حتی بحث تعطیلی دو هفته‌ای تهران را مطرح کرد. ما گوش به زنگ این ستاد خواهیم بود که پس از تصمیم‌گیری، همانند بقیه ارگان‌ها آن را به اجرا دربیاوریم.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران در مورد بیکار شدن 16 هزار تن از کارکنان ورزش استان عنوان کرد:

شرایط کرونا آسیبی جدی بر پیکره ورزش وارد کرده است. از آغاز شیوع کرونا، استخرهای سرپوشیده تعطیل شدند که تعداد زیادی ناجی غریق،‌ مربی، تکنسین و خدمات داشتند. این تعطیلی ضربه سنگینی به معیشت این عزیزان وارد کرده است.

گل‌ محمدی که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در خصوص دادن وام به کارکنان ورزش تهران گفت:

200 و خورده‌ای تشکیل پرونده دادند و این وام را دریافت کردند. ولی در مقایسه با میزان خسارت تعداد آسیب دیدگان شرمنده‌ام اعلام کنم که این مبالغ کفاف بهره‌مندی تمامی عزیزان را نمی‌دهد و فقط زیر یک چهارم کارکنان این وام را گرفتند. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قربانی مسائل هیأت فوتبال استان تهران شده‌اید خاطرنشان ساخت:

اصلا این حرف درست نیست. بعضی‌ها به من می‌گفتند که چرا تصمیم گرفته‌اید بروید. این کار را به سرانجام برسانید و سپس بازنشسته شوید. من به آنها گفتم که آدم‌ها برای هر کاری که فکر می‌کنند دلیل دارند. تا همین الان موضوع هیأت فوتبال را پیگیری می‌کنم و در مراحل پایانی است و ظرف 10 روز آینده به نتیجه خواهد رسید. من غرض شخصی ندارم و این موضوع وظیفه کاری‌ام است.

 

همچنین بخوانید:

سلطانی فر با استعفای رضا گل محمدی موافقت کرد

رضا گل محمدی: اماکن ورزشی تهران در هفته آینده تعطیل خواهند بود

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل محمدی رضا گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست

تن هاخ بار دیگر از مشخص کردن وضعیت آینده سانچو طفره رفت

طرفداری | در دیداری از هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل ۲۰۲۳/۲۴، منچستریونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ امشب میهمان کریستال پالاس خواهد بود. 

تن هاخ و پاسخ به سوالی راجع به سانچو

در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه، از اریک تن هاخ راجع به وضعیت جیدون سانچو سوال شد. سرمربی منچستریونایتد در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول، سانچو را به دلیل مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشت و شرط بازگشت او را عذرخواهی تعیین کرد. با این حال سانچو حاضر نشد خواسته تن هاخ را برآورده کند و در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی راهی دورتموند شد. 

عملکرد درخشان سانچو در دورتموند، این علامت سوال را به وجود آورد که آیا منچستریونایتد این بازیکن را در پایان فصل به اولدترافورد بازمی‌گرداند یا خیر؛ تصمیمی که تا حد زیادی به آینده تن هاخ نیز بستگی دارد. گفتنی است هم سانچو و هم سران دورتموند از ادامه همکاری با یکدیگر کاملا استقبال می‌کنند.

تن هاخ در مورد اینکه آیا سانچو از او عذرخواهی کرده یا نه، گفت: 

اختلافی بین ما وجود داشت اما حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست. بیایید اول فصل را تمام کنیم، بعد به حواشی بپردازیم. مدیران باشگاه در روزهای اخیر با جیدون دیدار کرده‌ و راجع به آینده او صحبت کرده‌اند. ما به مذاکرات خود ادامه می‌دهیم و ارتباطمان با سانچو را حفظ خواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است