Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:49:40 GMT

چهره‌های جدید در ال‌کلاسیکوی ابتدای فصل

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۷۷۳۵

چهره‌های جدید در ال‌کلاسیکوی ابتدای فصل

با وجود بی‌تحرکی نسبی در پنجره تابستانی امسال، اولین ال‌کلاسیکوی فصل شاهد حضور چهره‌هایی جدید در هر دو تیم خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و رئال مادرید در تابستانی که گذشت در بازار نقل و انتقالات کمتر از همیشه فعالیت داشتند با اینحال اولین ال کلاسیکوی فصل که شنبه آینده برگزار می‌شود شاهد حضور چهره‌هایی جدید در میدان و روی نیمکت دو تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رونالد کومان مهمترین چهره جدید خواهد بود. اسطوره سابق بارسلونا، کسی که گل پیروزی بخش اولین قهرمانی بارسا در جام اروپا را در سال 1992 به ثمر رسانده و ستاره بزرگ تیم رویایی یوهان کرویف در دهه 90... کومان حالا به عنوان مربی به بارسا برگشته و وظیفه پروژه بازسازی عمومی و بازپس گرفتن قهرمانی از رئال مادرید را به عهده دارد. کومان در جریان معرفی اش در ماه آگوست گفته بود: " بارسلونا مثل خانه من است. من حالا به عنوان مربی اینجا هستم و این برایم خیلی خوشحال کننده است". از اولین روزهای مربی گری او اینطور برمی آید که کومان به ادامه دادن فوتبال تهاجمی و مبتنی بر حفظ مالکیتی که بارسا به آن معروف است علاقه دارد. او در این باره گفته بود: " ما در دوران کرویف بهترین ترکیب ممکن را داشتیم. ما فوتبال تهاجمی بازی می کردیم و قهرمان می شدیم. این فلسفه ای است که ما همیشه در بارسا دنبال کرده ایم. ما باید فوتبال خوبی ارائه دهیم که هم هواداران از آن لذت ببرند و هم برنده شویم".

 

کومان در زمین علاوه بر کوتینیو که به بارسا بازگشته چند بازیکن جدید هم در اختیار دارد. سرجینیو دست با قراردادی 26 میلیون یورویی از آژاکس به بارسا پیوسته و اولین بازیکن آمریکایی شده که در لالیگا برای بارسا به میدان رفته.

 

 

بارسلونا میرالم پیانیچ را از یوونتوس به خدمت گرفته تا خط میانی اش را تقویت کند. پیانیچ به ستاره‌هایی مثل سرخیو بوسکتس‌، فرانکی دی یونگ، کوتینیو و ریکی پوچ پیوسته که خط میانی بارسا را می سازند. ترینکائو و پدری هم از براگا و لاس پالماس به خط میانی کاتالانها اضافه شده اند. ترینکائو در 20سالگی بازیکن فیکس تیم ملی پرتغال است و در تابستان جاری با 31 میلیون یورو به بارسا ملحق شده. پدری 17ساله هم ستاره‌ای است که آینده درخشانی برایش متصور است. پپه مل، سرمربی سابق رئال بتیس و سرمربی فعلی لاس پالماس درباره پدری گفته بود: " پدری برای فوتبال اسپانیا یک موهبت است".

 

در سوی دیگر نبرد ال کلاسیکو، رئال مادرید این فصل را با همان ترکیبی آغاز کرده که قهرمان فصل گذشته شده بود. اما از مهمترین ستاره‌هایی که به رئال اضافه شده می‌توان به مارتین اودگارد اشاره کرد که فصل گذشته که به صورت قرضی به رئال سوسیداد پیوسته بود درخشش خارق العاده ای داشت.

 

 

این ستاره 21ساله نروژی نشان داده که قابلیت درخشانی دارد و این روزها بالفعل کردن قابلیت و استعداد خود را آغاز کرده. همان قابلیتی که باعث شده بود رئال مادرید در سال 2015 او را درحالیکه تنها 16 سال داشت به خدمت بگیرد. زیدان در ابتدای فصل از اودگارد به عنوان یکی از مهره های اصلی اش استفاده کرده است. با توجه به اینکه لوکا مودریچ برنده سابق توپ طلا حالا وارد 35 سالگی شده رئال مادرید اودگارد را ستاره‌ای می بیند که می‌تواند در سالهای پیش رو خلاقیت مورد نیازش در مرکز میدان را تامین کند.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

 

بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنان بارسلونا روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ فوتبال این کشور در زمین گرانادا روبه‌روی این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی دست پیدا کند.

کسب سه امتیاز این بازی باعث شد که آنها با ۷۶ امتیاز از ۲۶ بازی همچنان در صدر جدول بمانند و اختلاف امتیازشان با رئال مادرید که نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها بود به ۱۵ امتیاز برسد و به این ترتیب در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ عنوان قهرمانی را به دست آورد.

این پنجمین فصل متوالی است که تیم زنان بارسلونا موفق می‌شود در رقابت‌های داخلی اسپانیا به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند و تعداد قهرمانی‌هایش را به عدد ۹ برساند. اتلتیک با پنج، لوانته با چهار و اتلتیکو مادرید هم با چهار قهرمانی پس از آنها قرار دارند.

این تیم حالا آماده است تا در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا روبه‌روی لیون به میدان برود و انتظار می‌رود که بتواند این جام ارزشمند را هم بار دیگر از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگام
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر