Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در فضایی پرتنش به مرحله نهائی رسیده است. با این که دو هفته به انتخابات در سوم نوامبر باقی مانده است، بسیاری از شهروندان با شتابی بی‌سابقه رأی داده‌اند.

به گزارش اشپیگل، بنا به گزارش یک بنیاد پژوهشی در دانشگاه فلوریدا تاکنون حدود ۷ . ۲۷ میلیون نفر برگه‌های انتخاباتی را پر کرده و رأی خود را تحویل داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو بایدن، نامزد حزب دموکرات، شامگاه یکشنبه (۱۸ اکتبر) در یکی از آخرین کارزار‌های خود در ایالت کارولاینای شمالی بار دیگر از طرفداران خود خواست، منتظر نمانند و هرچه زودتر در انتخابات شرکت کنند.

بایدن یک بار دیگر از رویکرد و عملکرد دونالد ترامپ برای مقابله با پاندمی کرونا انتقاد کرد. در برابر ادعای ترامپ که آخر هفته گفته بود، موج پاندمی فرو نشسته است، بایدن رئیس جمهور را به فریب و دروغ متهم کرد.

ترامپ در یک سخنرانی انتخاباتی در کارسن‌سیتی (نوادا) از این که به توصیه‌های دانشمندان توجه نشان نداده، دفاع کرد. او گفت چنانچه به حرف کارشناسان توجه کرده بود، "اکنون کشور در افسردگی کامل" فرو رفته بود. او مدعی شد که اکنون آمریکا در اوج شور و شادی است. این درحالی ست که ویروس کرونا همچنان بیرحمانه در ایالات متحده قربانی می‌گیرد.

آمار نشان می‌دهد که پاندمی در آمریکا از کنترل خارج شده است. تاکنون بیش از هشت میلیون نفر در این کشور به ویروس جدید کرونا مبتلا شده و حدود ۲۲۰ هزار نفر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان سپرده‌اند.

بایدن پیشتاز در نظرسنجی‌ها

بیشتر نظرسنجی‌ها حاکی از بالا بودن شانس پیروزی جو بایدن در انتخابات هستند. حتی برخی از تحلیلگران از یک پیروزی قاطع برای او سخن می‌گویند.

با وجود این خوش‌بینی، دموکرات‌ها که بدبیاری سال ۲۰۱۶ را تجربه کرده‌اند، از پیروزی خیلی مطمئن نیستند. در آن سال نظرسنجی‌ها آرای هیلاری کلینتون را در ایالت‌های پنسیلوانیا و میشیگان و ویسکانسن بین سه تا بالای پنج درصد جلوتر از دونالد ترامپ ارزیابی کرده بودند.

همین خوش‌بینی باعث شد که کلینتون به سه ایالت یادشده توجه کافی نکند؛ در برابر ترامپ از فرصت استفاده کرد و در هر سه ایالت آرای بیشتری آورد. بر همین اساس است که او امروز نیز نظرسنجی‌ها را "قلابی" می‌خواند.

برخی از تحلیلگران بیش از انتخابات به وضعیت پس از انتخابات توجه دارند و به فضای تنش‌آلود در میان هواداران ترامپ توجه می‌دهند که مایل هستند او را به هر قیمتی رئیس جمهور آینده ببینند.

این روز‌ها برخی از طرفداران متعصب ترامپ گروه‌های مسلح تشکیل می‌دهند و آشکارا از بروز جنگ داخلی، در صورت شکست ترامپ، سخن می‌گویند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار پرسپولیس انتخابات آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ نظرسنجی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی با النصر در دیدار برابر الخلیج، پیامی برای هواداران تیمش داشت.

به گزارش ایسنا، النصر در ادامه هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان مهمان الخلیج بود و توانست با یک گل به پیروزی برسد. تک گل النصر را در این بازی امریک لاپورت به ثمر رساند.

رونالدو بعد از بازی پیامی کوتاه را منتشر کرد و نوشت: از پیروزی خوشحالم. باید این راه را ادامه دهیم.

در این بازی کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی النصر برگشت که البته موفق به گلزنی نشد. رونالدو در فصل جاری هم عملکرد بسیار خوبی در النصر داشته است و با زدن ۲۹ گل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. نفر دوم در جدول بهترین گلزنان عبدالرزاق حمدالله است که ۲۲ گل به ثمر رسانده و به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو به‌راحتی عنوان آقای گلی را به دست آورد.

النصر با بردن الخلیج جایگاه دومش را قطعی کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و ۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

تا پایان لیگ حرفه‌ای عربستان تنها پنج هفته دیگر باقی مانده است و به نظر می‌رسد الهلال قهرمانی خود را در یکی - دو هفته پیش رو قطعی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟