Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری  ایرنا، سردار سرتیپ دوم عبداله حسنی روز دوشنبه به رسانه ها ابراز داشت: با اشراف اطلاعاتی کامل و مناسب ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، سرنخ هایی از انتقال یک محموله بزرگ مواد از شرق کشور به دست آمد.
وی از انجام هماهنگی های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات و کشف محموله خبر داد و افزود: با هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی، ماموران خودروی حامل موادمخدر را در منطقه "دپکور" شهرستان "سیب سوران" مشاهده و دستور ایست صادر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان این که راننده و سرنشین خودرو با مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی می کنند تصریح کرد: در این درگیری یکی از سوداگران مرگ بر اثر شلیک دقیق پلیس به هلاکت رسید.
حسنی با اعلام این که قاچاقچی دیگر نیز در این درگیری مسلحانه زخمی شد خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی سوداگران ۳۷۲ کیلوگرم تریاک و ۸۹ کیلوگرم حشیش کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۲ قبضه سلاح کلاشینکف و تعداد قابل توجهی مهمات مربوط به آن خبر داد و از اقدام به هنگام، هوشیاری و هماهنگی بسیار مناسب صورت گرفته در این عملیات قدردانی کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس سمنان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف ۵۷۰ کیلوگرم تریاک در سمنان