Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در آیین صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان اردبیل به شعار ویژه این هفته با عنوان "با هم برای امنیت و سلامت" اشاره کرد و گفت: اقتدار و صلابت پلیس باید مشروعیت و مقبولیت اجتماعی داشته و عامه پسند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امنیت پایدار حاکم بر استان اردبیل را پایدار و با ثبات توصیف کرد و افزود: پلیس اردبیل با برخورداری از اعتماد عمومی و جلب مشارکت اجتماعی توانسته گام‌های مهم و مثبتی در ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس آرامش عمومی بردارد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از اجرای طرح پویش همدلی مومنانه در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل خبر داد و گفت: این طرح در ۳ مرحله اجرا و پلیس استان اردبیل در اقدامی انسان دوستانه به کمک نیازمندان شتافته؛ بطوریکه ۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال در بین نیازمندان توزیع شد.

سردار حسینی با بیان اینکه پلیس با تعهد، مسئولیت پذیری، ایثار و مجاهدت پاسخگوی مطالبات امنیتی، انتظامی و ترافیکی اقشار اجتماعی است؛ گفت: امنیت اجتماعی و آرامش مردم آرمان مقدس پلیس و هدف متعالی پلیس است.

او اعتماد عمومی به پلیس و برخورداری از پشتوانه مردمی را سرمایه ارزشمند اجتماعی ناجا عنوان کرد و گفت: ایجاد فضای امن و آرام بر مبنای ارزش‌های اسلامی، ارائه خدمات انتظامی سریع، متنوع و روان به اقشار اجتماعی، کسب رضایتمندی مردم، تلاش در مسیر تعالی رفتار فردی و سازمانی و تامین سلامت اداری، کشف سریع، موثر و عملی جرایم، ارتباط موثر و هدفمند با اصحاب رسانه، مبارزه با قاچاق مواد مخدر وکالا و ارز، انضباط بخشی و کنترل عبور و مرور و افزایش آرامش سفر از مهمترین تدابیر و راهبرد‌های ماموریتی پلیس در سنگر تولید، حفظ و توسعه امنیت و آرامش اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به رسالت خطیر و حساسیت ماموریت‌های پلیس در مبارزه با ناامنی‌ها و تامین نظم و امنیت جامعه اظهار داشت: پلیس با اشرافیت کامل اطلاعاتی و عملیاتی مأموریت‌های خود را انجام و از این حیث که مردم زندگی امن و آرامی را تجربه می‌کنند؛ به خود می‌بالد.

سردار حسینی از حضور مسئولانه و متعهدانه پلیس در عرصه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا خبر داد و گفت: پلیس با حداکثر توان و با بکارگیری امکانات و در کسوت مدافعان امنیت، همدل و همگام با مدافعان سلامت در حوزه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا نقش آفرینی می‌کند.

او با اشاره به گوشه‌ای از توفیقات پلیس استان اردبیل در حوزه‌های مختلف ماموریتی بیان داشت: کشف ۳۷ فقره پرونده احتکار کالا‌های اساسی به ارزش بیش از ۹۵ میلیارد ریال، انهدام ۱۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر، افزایش ۹ درصدی کشفیات مواد مخدر، کاهش ۴۷ درصدی آمار وقوع تصادفات درون و برون شهری، کشف بیش از ۱۲۴ هزار عدد ماسک، ۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و ۵۷۸ هزار عدد دستکش احتکار شده و دستگیری ۶۴ نفر در این رابطه، کاهش ۲۷ درصدری آمار وقوع جرایم سایبری، کاهش ۲۱ درصدی سرقت منزل و ۹ درصدی مغازه، افزایش ۵۶ درصدی کشفیات کالا‌های قاچاق، افزایش ۲ درصدی کشفیات سلاح، افزایش ۱۴ درصدی تقدیر از پلیس بخشی از توفیقات پلیس اردبیل در مسیر آرامش بخشی اجتماعی است.

انتهای پیام/ح

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت اجتماعی نیروی انتظامی کشف مواد مخدر کالای قاچاق انتظامی استان اردبیل درصدی کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت:۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق و تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام شده است.   وی همچنین از  رشذ ۱۴۶ درصدی در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.   معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالا‌های کشفی بوده و در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود گردیده است.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد