Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا سیاهپور دوشنبه در مصاحبه با ایرنا افزود: با توجه به جنس خاک و شیب جاده باید مسیر مناسبی برای آن پیدا کنیم.

وی ادامه داد: معاون راه های روستایی وزیر راه نیز از این جاده دیدن و با اهالی محلی دیدار کرد و پیشنهادهایی مطرح شد و ما نیز جلسه‌ای که در سازمان راهداری داشتیم قرار شد مطالعه درباره این محور صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاهپور ادامه داد: با مشاور قرارداد منعقد شده  که در مرحله اول مطالعات فاز صفر را انجام دهد و با توجه به مطالعات فنی و اقتصادی بهترین مسیر را با توجه به برداشت نقشه های با توپوگرافی دو هزار انجام می دهیم.

مدیرکل راهداری فارس بیان کرد: بهترین مسیر را پیش‌بینی می‌کنیم و تامین اعتبار آنها اعم از محل اعتبارات استانی و هم از محل اعتبارات ملی پس از تصویب طرح در کمیته فنی که در سازمان راهداری استان است و تاییدیه کمیته فنی راهداری کشور اجرا می شود که در سالهای بعد مشکلات مردم اهالی کوهستان داراب کمتر شود.

سال گذشته به دلیل نزولات جوی بخشی از این جاده تخریب شد که تردد را برای اهالی مناطق کوهستانی داراب با مشکل روبرو کرده است.
همچنین به دلیل ریزش کوه و عرض کم جاده در سال جاری و سالهای قبل، این مشکلات سبب واژگونی خودروها و کشته شدن بیش از ۱۰ نفر در این جاده شد.

داراب از شهرستان های جنوب شرقی فارس است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی داراب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی داراب سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی داراب اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نوروزی با بیان اینکه در بخش کشاورزی دیم خسارات زیادی در اثر جاری شدن سیل از دره‌های فصلی به مزارع کشاورزی وارد شده است گفت: بسیاری از مزارع کشاورزی دیم جو و گندم مردم روستا‌های بخش دیشموک در اثر جاری شدن سیلاب از بین رفته است. وی به عنوان اینکه در اثر بارش‌های اخیر راه‌های روستا‌های رودریش، سرتنگ لیراب، شرنگرنگ، پای پره و سرگچ مسدود شده است گفت: با لودری که اداره راهداری شهرستان در بخش مستقر کرده است مشکل راه دستیابی بعضی از این روستا‌ها حل شده است، اما برای حل مشکل پل تنگ چویل نیاز به کمک فوری و عاجل راهداری داریم. علیرضا نوروزی با عنوان اینکه متاسفانه ۵ راس گوسفند در روستای دم رود ایک در اثر سیل طلب شده‌اند افزود: تلاش خواهیم کرد با کمک‌ها و حمایت‌های ستاد مدیریت بحران بخشی از مشکلات مردم حل شود. لازم به ذکر است بیشتر روستا‌های بخش دیشموک راه دستیابی مناسب ندارند و راه بعضی از این روستا‌ها در اثر کمترین بارش نیز مسدود می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشت آب در خیابان الزهرا شهر قوشچی از زبان شهروند خبرنگار + فیلم
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد