Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت روسیه اعلام کرد که شرکت های تولید کننده محصولات پزشکی در این کشور در حال حاضر از ۵۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت تولید خود برای مقابله با ویروس کرونا استفاده می کنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، دنیس مانتوروف، وزیر صنعت روسیه اعلام کرد که شرکت های تولید کننده محصولات پزشکی در این کشور در حال حاضر از 50 تا 80 درصد ظرفیت تولید خود برای مقابله با ویروس کرونا استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی گفت: بنگاه های اقتصادی در حال حاضر با سرعت کار نمی کنند، تقاضا محور هستند و از 50 درصد ظرفیت خود و یا برخی از 80 درصد ظرفیت خود استفاده می کنند.

وزیر روسیه افزود: با این حال، این میزان استفاده از ظرفیت نیز برای پوشش بازار داخلی کافی است و تولید مازاد و حتی صادرات نیز وجود دارد.

وی در ادامه گفت: دولت روسیه پیش از این برای جلوگیری از "کمبود منابع" ، صادرات مواد غیر بافته شده و انواع مختلفی از تجهیزات محافظت شخصی، ماسک ها و لباس های کار را به بیرون از محدوده اتحادیه اقتصادی اوراسیا ممنوع کرده بود.

امیدواری شهردار مسکو درباره رهایی پایتخت روسیه از تبعات اقتصادی کروناپوتین: مشکل بیکاری در روسیه رو به افزایش استروسیه: توافقنامه لغو ویزا برای گردشگران ایرانی به زودی نهایی می‌شود

مانتوروف همچنین خاطرنشان کرد که چنین ممنوعیتی اکنون لغو شده است زیرا نیازی به آن نیست.

وی افزود: صنعت داروسازی روسیه همچنین 15 دارو از 21 داروی توصیه شده برای پیشگیری و درمان ویروس کرونا را در حجم کافی تولید می کند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا درصد ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران

محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه ۱۲ درصد گوشت مرغ موردنیاز کشور در این استان تولید می‌شود، گفت: با توسعه زنجیره مرغ در مازندران، توان صادراتی این زنجیره در استان افزایش خواهد یافت.

او  افزود:استان مازندران قطب تولید طیور کشور به شمار می‌رود و در همه عرصه‌های کشاورزی به عنوان نگین کشاورزی کشور مطرح است، تصریح کرد: زنجیره تولید مرغ یکی از زنجیره‌های مهم در استان مازندران به شمار می‌رود که قابلیت توسعه دارد.

عباس زاده  با اشاره به اینکه زنجیره تامین گوشت مرغ روند رو به رشدی را سپری می‌کند، کفت: مازندران از ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه تولید گوشت سفید برخوردار است به صورتی که بیش از ۵۰ درصد ظرفیت جوجه کشی کشور در مازندران واقع شده و بیش از ۲۷ درصد جوجه یک روزه کشور در استان مازندران تولید می‌شود.

او  با تاکید بر اینکه حدود ۱۲ درصد گوشت مرغ کشور در مازندران تولید می‌شود و این استان در تامین بخشی از نیاز مرغ پایتخت و استان‌های همجوار مشارکت دارد، گفت: در سالجاری با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در جهت افزایش جوجه ریزی در کشور، ظرفیت تولید مرغ در این استان افزایش یافته است و به سمت صادرات گام برداشته شده است.

عباس زاده ابراز امیدواری کرد قابلیت صادرات و گسترش ارسال تولیدات به خارج از کشور در سال‌های آینده با حمایت‌های بیشتر روند پرشتاب تری را بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است