Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «علی الحسینی» مسئول ارتباطات محور شمال عراق در سازمان الحشد الشعبی گفت: آنچه از آن به عنوان «ولایت کرکوک« گروه تروریستی داعش نام برده می‌شود، عملا دیگر وجود خارجی ندارد و به تاریخ پیوسته است.

وی افزود: آنچه اکنون وجود دارد، صرفا برخی هسته‌های فراری تروریستهای داعش است که در برخی مناطق این استان پنهان شده‌اند و نیروهای سازمان الحشد الشعبی با عملیات ویژه خود و هماهنگی با سایر تشکیلات امنیتی و هوانیروز و نیروی هوایی ارتش عراق آنها را تعقیب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول سازمان الحشد الشعبی که با سایت «المعلومه» گفت وگو می‌کرد، خاطرنشان ساخت: چهار نفر از مهمترین سرکردگان اصطلاحا ولایت خودخوانده داعش با تلاش اطلاعاتی مشترک با الحشد الشعبی در نزدیک منطقه «طوزخورماتو» کشته شده‌اند. این سرکردگان تروریست مسئول حملاتی بودند که در برخی از مناطق صورت می‌گرفت.

وی همچنین افزود: در بُعد اطلاعاتی، الحشد الشعبی موفق شده که به حضور بسیاری از هسته‌های داعش که بین استان‌های کرکوک و صلاح الدین فعالیت می‌کنند، در ماههای اخیر پایان دهد.

الحسینی خاطرنشان کرد که 95 درصد هسته‌های گروه تروریستی داعش در استان کرکوک از بین رفته‌اند.

با وجود عملیات مختلفی که نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی مناطق مختلف این کشور از وجود تروریستهای داعش انجام می‌دهند، عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی همچنان در استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح الدین و الانبار» فعال هستند.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام کرد.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش کرکوک الحشد الشعبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش کرکوک الحشد الشعبی گروه تروریستی داعش کرکوک الحشد الشعبی اخبار کنکور گروه تروریستی داعش الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد گفت: پارسال بیش از چهار هزار و ۷۰۰ متکدی در سطح شهر شناسایی و به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند که ۷۵ درصد این افراد مرد، ۱۹ درصد زن و ۶ درصد هم کودکان کمتر از ۱۸ سال بودند.

مهدی ابراهیمی افزود: آزمایش اعتیاد بیش از هزار و ۸۹۰ متکدی، مثبت بوده است که با هماهنگی مقام قضایی و همکاری بهزیستی به کمپ‌های درمان اعتیاد رایگان و دولتی تحویل شده‌اند.

وی افزود: ساماندهی متکدیان اطراف حرم مطهر رضوی نیز با همکاری مسوولان مربوطه صورت گرفت و در این راستا، بیش از ۷۹۰ نفر به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند.

ابراهیمی افزود: سالمندان و زنان، بیش از سایر گروه‌های سنی در معابر و چهارراه‌ها حضور دارند و دلیل آن هم، کمک بیشتر مردم به این گروه‌های سنی است.

وی ادامه داد: تکدی‌گری به عنوان یک آسیب اجتماعی شناخته می‌شود از این رو طبق قانون، شناسایی و جمع‌آوری متکدیان در معابر شهری، با همکاری نیروی انتظامی در دستور کار است.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان