Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:44:04 GMT

برد اشتادسازه مقابل سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۸۵۱۸

برد اشتادسازه مقابل سپاهان

تیم اشتادسازه توانست در اولین بازی از لیگ برتر هندبال زنان مقابل سپاهان به برتری برسد.

به گزارش ایسنا، شانزدهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان از امروز استارت خورد. در این رقابت‌ها ۸ تیم در دو گروه و به صورت متمرکز با هم دیدار خواهند کرد.

اولین و حساس‌ترین دیدار از دور رفت این مسابقات میان اشتادسازه و فولاد مبارکه سپاهان بود که این یدار با حساب ۲۸ بر ۲۶ به سود اشتاد سازه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دیگر امروز میان کربنات سدیم و پرسپولیس بهبهان از ساعتی دیگر آغاز خواهد شد.

در ادامه مصاحبه سرمربیان هر دو تیم را می‌خوانید:

محمدخانی، سرمربی سپاهان بعد از شکست مقابل اشتاد سازه گفت: اشتباه بازیکنان در پاسکاری و کمی احساسی بازی کردن در دقایق پایانی سبب باخت شد. ۱۰۰ درصد در بازی‌های آینده بهتر خواهیم شد، ما سه بازیکن اصلی را به سبب کرونا نداشتیم. حتما در دور برگشت شرایط عوض خواهد شد.

نشمین شافعیان، سرمربی اشتاد سازه نیز بعد از برد تیمش مقابل سپاهان گفت: واقعا بازی سختی بود، در حین گرم کردن یک بازیکن اصلی را از دست دادیم و نتوانست حتی یک دقیقه هم برای ما بازی کند. در نیمه اول به دلیل فشارهایی که وجود داشت نتوانستند بازیکنان خوب طاهر شوند  اما در نیمه دوم با همدلی توانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم. تلاش می‌کنیم در ادامه هم امتیازها را کسب کنیم و بهتر برای دور دوم آماده شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!