Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ژیمناستیک به ریاست  مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان  به صورت وبینار برگزار شد.

در این مجمع علاوه بر معاون وزیر، کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک،  زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون، سید حمید هاشمی سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک، جعفر سمیعی مدیر کل حراست، خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پخش نماهنگی از علمکرد و دستاورد‌های فدراسیون ژیمناستیک در سال ۹۸، گزارش  اینچه درگاهی رئیس فدراسیون، حسابرس مستقل، بازرس و خزانه دار فدراسیون مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ژیمیناستیک وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، رؤسای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و رؤسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران برگزار شد. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به نمایندگی از خانواده بزرگ تکواندو از برگزاری چنین مراسمی تقدیر و تشکر نمود.

ساعی در این رابطه گفت: ورزش ایران اسلامی در آستانه رویداد بزرگ و پر اهمیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس قرار دارد و ورزشکاران دارای سهمیه در تلاش برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی می‌کوشند. بر همین اساس معتقدم برگزاری مراسم و اهدا پاداش ملی پوشان ورزشی خیلی اهمیت دارد.

وی افزود: قهرمانان ورزشی برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران با حضور ریاست محترم جمهور در دو مرحله و در کمتر از ۱۰ ماه را به یاد ندارد. موضوعی که با تدبیر کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان به حقیقت پیوست تا افزایش انگیزه و روحیه ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب کرده اند را دوچندان نماید.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: تدبیر و تلاش موفقیت آمیز کیومرث هاشمی و مجموعه مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در تحقق نظریه مقام معظم رهبری، «ایران قوی، ورزش قوی می‌خواهد»، ستودنی و قابل تقدیر است که بدون شک ادامه این روند، توسعه پایدار ورزش را در همه زمینه‌ها در پی خواهد داشت.

ساعی در پایان گفت: بر خود وظیفه می دانم به نمایندگی از دبیر کل، نواب رئیس، اعضای هیأت رئیسه، رؤسای کمیته‌های مختلف فدراسیون، رؤسای هیأت‌های استانی، کادر فنی و اعضای تیم‌های ملی تکواندو، پاراتکواندو و خانواده پرافتخار تکواندو از تلاش‌های مجدانه و دلسوزانه وزیر محترم ورزش و جوانان در برگزاری چنین مراسم باشکوهی تقدیر و تشکر نمایم.

کد خبر 6099767

دیگر خبرها

  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • سلیمانی: تاریخ انتخابات فدراسیون ژیمناستیک تغییر نمی‌کند/فدراسیون جهانی از مواضع خود کوتاه نمی‌آید
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • اخطار فدراسیون جهانی به ژیمناستیک ایران/ انتخابات قطعا برگزار شود
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود