Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به در اختیار گذاشتن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و امکانات نیروهای مسلح در سراسر کشور به ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا(ع) صبح امروز (دوشنبه ۲۸ مهرماه) به طور همزمان به صورت ویدیو کنفرانس در  ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه ، نیروی انتظامی و وزارت دفاع برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای ارزیابی نحوه خدمت رسانی و بهره‌مندی هرچه بیشتر از توانمندی و ظرفیت های کامل نیروهای مسلح در کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا و تحقق فرمان فرماندهی معظم کل قوا ( مدظله العالی)، قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) به ریاست سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح،  برگزار شد.

در این جلسه که با حضور تمامی  فرماندهان و مسئولان قرارگاه‌های نیروهای مسلح به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، روسای کمیته‌های تخصصی و قرارگاههای تابعه در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع گزارشی از روند فعالیت‌ها و مشارکت فراگیر نیروهای مسلح در کمک به درمان بیماران کرونا ارائه کردند.

 در این جلسه سرلشکر باقری ضمن تشکر و قدردانی از خدمات و فعالیت های انجام شده نیروها و سازمان‌های نیروهای مسلح در لبیک به فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر مشارکت و همکاری حداکثری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های نیروهای مسلح در کنترل، نظارت، پیشگیری، درمان و کمک به بیماران کرونایی بر در اختیار گذاشتن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی  و امکانات نیروهای مسلح در سراسر کشور به ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین اتخاذ تدابیر و سیاست‌های پیشگیرانه موثر و تداوم آن تا حصول نتیجه مطمئن و تقلیل میزان فراگیری این بیماری و لزوم استمرار آگاه سازی و آموزش همگانی مردم در نحوه مراقبت و مقابله با بیماری کرونا را مورد تاکید قرار داد.

 در این جلسه، علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت و درمان و قانعی  رئیس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از فرماندهان نیروهای مسلح و کادر درمانی سازمان های تابعه در همکاری با ستاد ملی کرونا، آخرین وضعیت فراگیری این بیماری در سطح کشور و اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه و روند درمان مبتلایان و میزان اثربخشی تدابیر و سیاست‌های اتخاذ شده را تشریح کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح نیروهای مسلح ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی افزود:این اقدام در راستای سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی جهت ارائه خدمات درمانی مناسب و ارزان قیمت به آحاد مردم صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: از امروز هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.
رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.

دیگر خبرها

  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟