Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:57:28 GMT

بستری ۶۵ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۹۶۱۸

بستری ۶۵ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان

به گزارش خبرنگار مهر سیدعلیرضا مروجی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری شده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد ۶۲ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سه بیمار در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹۱ بیمار حاد تنفسی در دو بیمارستان مذکور بستری هستند، ابراز داشت: سهم بیمارستان شهید بهشتی کاشان از این تعداد ۲۷۲ نفر و سهم بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل ۱۹ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بستری ۵۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین از بستری ۵۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد و تصریح کرد: ۵۲ نفر از این بیمارستان در بیمارستان بهشتی و چهار نفر هم در بیمارستان سیدالشهدا بستری هستند.

وی همچنین از فوت پنج بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد چهار بیمار مرد ۶۴، ۶۲، ۵۳ و ۳۷ ساله بودند و یک بیمار نیز زن ۷۳ ساله نیز داشتیم.

مروجی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان شناسایی شدند، گفت: با در نظر گرفتن این تعداد، کل موارد ابتلاء به کرونا در منطقه کاشان از ابتدای شیوع در اسفندماه تاکنون به چهار هزار و ۹۶۵ مورد افزایش یافت.

کد خبر 5051674

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا علیرضا مروجی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا شهرکرد گرگان اربعین حسینی شهدای مدافع حرم مجلس شورای اسلامی شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری منطقه کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار ضمن تشکر از صبوری مردم در راستای آبگرفتگی کوتاه مدت برخی معابر و مشکلات مربوط به فروچاله‌های ناشی از ریزش برخی چاه‌های جذبی، گفت: تمام همکاران در واحد خدمات شهری و عمران منطقه چهار تمام تلاش خود را در جهت مدیریت و هدایت روان آب‌های ناشی از بارش شدید باران به کار گرفتند و توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را رفع کنند.    وی افزود: بر اثر بارش پیاپی باران، برخی از چاه‌های فاضلاب، چاه‌های جذبی عمومی و دیوار‌های فرسوده در محلات خیرآباد، عیش آباد و بلوار آزادگان فرو ریخت و یا سبب ایجاد فروچاله شده که با تلاش شبانه روزی همکاران رفع خطر و ایمن سازی شد.    مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: شهروندان در صورت ریزش چاه‌های جذبی یا فروچاله‌های ناشی از بارش باران، با سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان