Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@15:22:22 GMT

آمار کرونا زنجان ۲۸ مهرماه؛ ۳۱ بستری جدید و ۵ فوتی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۹۸۳۳

آمار کرونا زنجان ۲۸ مهرماه؛ ۳۱ بستری جدید و ۵ فوتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ مورد بستری جدید در استان زنجان شناسایی و ۵ بیمار به دلیل ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

پرویز قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ مورد بستری جدید در استان زنجان شناسایی و ۵ بیمار به دلیل ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امروز ۱۳۳ ابتلای جدید در استان به ثبت رسیده است، افزود: که با احتساب این آمار در حال حاضر ۵۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان آمار بستری تجمعی را ۱۲ هزار و ۷۳۶ نفر عنوان کرد و افزود: سه هزار و ۴۵۱ بیمار نیز بهبود یافته و از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

قزلباش موارد مثبت آزمایشگاهی استان زنجان را بر اساس یافته‌های آزمایشی ۲۲ هزار و ۵۷ نفر ذکر کرد.

وی گفت: در این استان ۵۹۰ نفر بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا تاکنون جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 450664

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ابتلا به کرونا در زنجان کرونا در ایران رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان موارد مثبت آزمایشگاهی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد