Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد گفت :همزمان با سراسر کشور طرح آوای ورزش در همسایگی در استان و 15 ایستگاه برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد علی رهامی ،رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر اظهار داشت :همزمان با سراسر کشور طرح آوای ورزش در همسایگی در استان کهگیلویه و بویراحمد و 15 ایستگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان افزود:آئین افتتاح این طرح عصر روز یکشنبه 27 مهرماه با حضور شجاعی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، دامیده مسئول بازرسی ، جهانبخش مسئول حقوقی، روایی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بویراحمد، احمدی نماینده شهرداری یاسوج، جمعی از کارشناسان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان. اعضای هیات ورزشهای همگانی استان و شهرستان بویراحمد و جمعی از مردم ورزش دوست در پارک مولوی شرکت گاز برگزار شد .   رئیس هیات ورزشهای همگانی کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد:15 ایستگاه ورزش جهت اجرای برنامه آوای ورزش در همسایگی در استان پیش بینی شده که 5 ایستگاه در یاسوج، 2 ایستگاه در گچساران، 2 ایستگاه در دهدشت 2 ایستگاه در لنده 1 ایستگاه در چرام 1 ایستگاه در بهمئی و 2 ایستگاه در باشت پیش بینی شده است .   این مقام مسئول در هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد : جهت این ایستگاه‌ها از مربیان با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود.   رهامی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیل باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی و وجود استرس در بین مردم ، ما اعضای هیات همگانی وظیفه داریم شادی و نشاط را به جامعه باز گردانیم،بر همین اساس سعی کردیم در مجتمع های پر جمعیت و مکان‌های شلوغ ایستگاه‌های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی راه اندازی کنیم .   عباس شجاعی فر ،معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در این آئین ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی و تشکر از حضور حاضرین گفت :هیات ورزشهای همگانی استان در ایام کرونایی برنامه های خوبی اجرا کرد و این برنامه یکی از بهترینهایی است که امروز شاهد افتتاح آن هستیم و انشالله اداره ورزش در تمامی شهرها از برنامه های این هیات حمایت می کند . در پایان با شمارش معکوس طرح آوای ورزش در همسایگی افتتاح شد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیأت همگانی همگانی کهگیلویه وبویراحمد طرح آوای ورزش در همسایگی هیات ورزش های همگانی رئیس هیات ورزش برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی هستند برای آنها پیش بینی شود.

جعفر میعادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بدو ورود به شهر یاسوج، از سمت محور یاسوج به شیراز، مورد استقبال رئیس‌، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.وی هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را بازدید و بررسی خدمات اورژانس بیمارستانی در قسمت‌های مختلف، سایر بازدیدهای میدانی، بازدید از ساختمان مرکزی در حال ساخت و کمک جهت تسریع ساخت این بیمارستان عنوان کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به گزارشاتی که از روند ساخت این بیمارستان به دست می‌رسد پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

رئیس سازمان اورژانس هوایی کشور تاکید کرد: در بخش اورژانس هوایی نیز بازدیدهایی در یکی از شهرستان‌ها داریم. همین طور بررسی اینکه به چه شکلی می‌توان خدمات را در این استان توسعه داد از دیگر اهداف سفر به این استان است.

به گزارش ایسنا، میعادفر بیان کرد: بعد از نیازهای اولیه آمبولانسی در مناطق صعب العبور باید نسبت به تامین نیازهایی که مربوط به مناطق کوهستانی هستند اقدام کنیم البته در سال گذشته یک دستگاه آمبولانس به این دانشگاه علوم پزشکی تخصیص دادیم اما یک دستگاه آمبولانس کافی نیست و این استان جزو استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی هستند برای آنها پیش بینی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی