Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:41:57 GMT

«دربانی» مدیرکل ثبت‌اسناد استان سمنان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۰۰۹۶

«دربانی» مدیرکل ثبت‌اسناد استان سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آئینی با حضور مسئولان کشوری و استانی «علی‌اصغر دربانی» با حکم معاون رئیس دستگاه قضا و رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور به‌عنوان مدیرکل جدید ثبت‌اسناد استان معرفی و از زحمات «ولی‌الله عبدی گمیشانی» که قدردانی شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور در این مراسم با تأکید بر لزوم همکاری و تعاملی دستگاه‌های مربوطه برای اجرای طرح ملی حدنگاری اظهار داشت: مقابله با پدیده شوم زمین‌خواری مهم‌ترین رویکرد سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی اقبال با تأکید بر اینکه ۷۰ درصد از پرونده‌های حقوقی این سازمان مربوط به بخش املاک است، تصریح کرد: مبارزه با فساد از دیگر رویکردهای اصلی سازمان ثبت‌اسناد است و دستگاه قضا با افراد درون سازمان که مرتکب فساد مالی و جرایم مختلفی ازجمله زمین‌خواری و ارتشا شوند برخورد می‌کند.

وی بابیان اینکه در استان سمنان گزارش ویژه‌ای مبنی بر فعالیت باندهای فساد در این زمینه ارسال نشده است، تأکید کرد: اراضی ملی در استان سمنان دارای مستثنیات کم‌تری نسبت به دیگر استان‌های کشور است بنابراین لذا تثبیت نقشه‌های اراضی ملی در این استان آسان‌تر خواهد بود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه دفترهای اسناد رسمی متخلف در استان‌ها کم شمارند، یادآور شد: تعداد اندک متخلفان در این حوزه نیز به دلیل عدم نظارت‌های کافی امکان فعالیت پیداکرده‌اند.

کد خبر 5051620

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان ثبت اسناد دستگاه قضا سمنان مراسم تودیع و معارفه ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا شهرکرد گرگان اربعین حسینی شهدای مدافع حرم مجلس شورای اسلامی شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور گفت: زنجیره‌های ارزش آبزی‌پروری و بادام برای چهارمحال و بختیاری اولویت دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سعید عباسی در بازدید از غرفه چهارمحال و بختیاری در رویداد اکسپو 2024، اظهار داشت: زنجیره‌های ارزش استان به عنوان طرح ملی تعریف شده‌اند و برای هر زنجیره ارزش، سند توسعه‌ای خواهیم داشت که اسناد پشتیبان آن آمایش سرزمین است.

وی افزود: در اسناد توسعه بالادستی و تجمعات کسب‌وکاری در طرح توسعه زنجیره‌ها، همه پتانسیل‌ها دیده و نقش تعریف خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور یکی از اهداف متعالی طرح زنجیره ارزش راهبردی را بحث صادرات بیان کرد و گفت: در کنار رویداد اکسپو 2024، ارائه توانمندی‌های صادراتی و زنجیره‌های ارزش در سطح ملی با هدف شناخت استان‌ها از ظرفیت‌های خود برگزار شده است تا استان‌ها به استناد مطالعات اسناد بالادستی خود به زنجیره‌های ارزش راهبردی برسند.

عباسی با بیان اینکه بیش از یک سال و نیم از فعالیت طرح توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی طی شده است، عنوان کرد: اسناد توسعه‌ای این زنجیره‌ها با هدف‌گذاری سالانه تا حدودی آماده شده است، ولی تاکنون نهایی نشده‌اند.

وی با تأکید بر اولویت‌دار بودن زنجیره‌های ارزش آبزی‌پروری و بادام برای چهارمحال و بختیاری، مطرح کرد: از ایستگاه نخست تولید محصول رقابت‌پذیر تا عرضه در بازارهای صادراتی برنامه‌ریزی می‌شود و دستگاه‌های تخصصی و مرجع، شناسایی و اهداف را ابلاغ می‌کنند تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر زنجیره‌های ارزش راهبردی ایجاد شود.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • نگهداری ۴۲هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور