Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا پیش از انجام مناظره پایانی، مجری انتخاب شده برای اداره مناظره را مورد حمله لفظی قرار داد. 

ترامپ در توییتی نوشت: او («کریستِن وِلکِر» مجری شبکه ان‌بی‌سی نیوز) همیشه وحشتناک و بی‌انصاف بوده، مثل اغلب خبرنگاران اخبار جعلی، اما من با این حال بازی خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تجمع انتخاباتی در شهر «جینسویل» ایالت ویسکانسین هم بار دیگر به ولکر تاخت و گفت: من او را مدتهاست می‌شناسم، او فوق‌العاده بی‌انصاف است اما عیب ندارد.

به گزارش «اسپوتنیک»، ترامپ بعد از آن مجری ان‌بی‌سی نیوز را مورد انتقاد قرار داده که روز شنبه نشریه آمریکایی «نیویورک پست» گزارش داد ولکر در گذشته به عنوان یک دموکرات برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کرده بود و خانواده وی به این حزب کمک مالی زیادی کرده است. خانواده وی همچنین در سال ۲۰۱۲ کریسمس را با خانواده اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در کاخ سفید جشن گرفتند.

با این حال سخنگوی شبکه ان‌بی‌سی در مصاحبه با نشریه پولیتیکو گفت ولکر از سال ۲۰۱۲ هیچ وابستگی حزبی ندارد.

ترامپ همواره مجریان مناظرات را به داشتن تعصب علیه خود و به نفع طرف مقابل متهم کرده است. بعد از اولین مناظره در مقابل بایدن در ۲۹ سپتامبر ترامپ با انتشار تصویری در توییتر مدعی شد علاوه بر بایدن با «کریس والاس» مجری مناظره به عنوان حریف روبرو بود.

بر اساس اعلام کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی آمریکا محور مناظره پایانی ترامپ و بایدن، مسائل مربوط به تغییرات اقلیمی، روابط نژادهای مختلف در آمریکا، بیماری کووید-۱۹ و دیگر مسائل خواهد بود.

بر اساس گزارش این کمیسیون، ممکن است سوالاتی درباره رهبری در آمریکا، بحث خانواده و امنیت ملی در این کشور نیز پرسیده شوند.

کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی آمریکا همچنین افزود بسته به اخباری که در روزهای آخر منتهی به این مناظره منتشر می‌شوند، ممکن است مباحث در این مناظره نیز تغییر کنند.

این مناظره قرار است ۲۲ اکتبر (اول آبان ماه) در ­شهر «نَشویل‌» ایالت‌ «تِنسی‌» برگزار شود.

ترامپ و بایدن روز ۲۹ سپتامبر (هشتم مهرماه) در مناظره اول مقابل یکدیگر قرار گرفتند و به گفته برخی رسانه‌های آمریکا این مناظره یک شرمساری ملی بود.

قرار بود مناظره دوم این دو نامزد انتخاباتی روز پانزدهم اکتبر (۲۴ مهر) به صورت مجازی برگزار شود که با مخالفت دونالد ترامپ مواجه شد.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1077581 برچسب‌ها دونالد ترامپ انتخابات آمریکا جوبایدن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات آمریکا جوبایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد

به گزارش جام جم آنلاین، این شبکه گزارش داد لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه به عنوان یک کانال دیپلماتیک اصلی بین بن سلمان و دولت جو بایدن، رئیس جمهور کنونی ظاهر شده است؛ کانالی که تلاش‌هایی را که در دوره ترامپ برای دستیابی به توافق عادی سازی روابط بین عربستان و رژیم صهیونیستی آغاز شد، افزایش داد.

این شبکه آمریکایی افزود که در آخرین سفر گراهام به عربستان سعودی در اواخر ماه گذشته میلادی، او و بن سلمان با ترامپ تماس گرفتند. طبق این گزارش، این تماس تقریباً پنج دقیقه طول کشید.

دو فرد آگاه از این تماس به این شبکه گفتند: «مکالمه دوستانه و بیشتر شامل تبادل نظر و گفت‌وگوهای غیررسمی درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود.»

یکی از این منابع گفت: «در مقطعی ترامپ آمار و ارقام نظرسنجی‌های خود را اعلام کرد»، در حالی که این ۲ منبع گزارش دادند که «توافق عادی‌سازی روابط حتی یک بار هم در آن تماس مطرح نشد».

این تماس خلاصه شد به اینکه چگونه ترامپ در خصوص دستیابی به توافقی که مقامات آمریکایی، اسرائیلی و سعودی آن را برای دستیابی به «ثبات پایدار در خاورمیانه» حیاتی می‌دانند، «در افق ظاهر می‌شود».

افراد مطلع از این موضوع به سی ان ان گفتند در حالی که رئیس جمهور سابق از مذاکرات مربوط به سازش آگاه است، اما «در این مذاکرات دخالتی ندارد».

این شبکه اشاره کرد نگرانی واقعی در میان برخی از شرکت کنندگان در مذاکرات جاری وجود دارد که «ترامپ ممکن است تلاش کند هر گونه توافقی مربوط به دولت بایدن را خنثی کند، نظیر آنچه در اوایل سال جاری انجام داد و از جمهوری خواهان در کنگره خواست تا از توافقنامه مهاجرتی بین ۲ حزب حمایت نکنند.

افراد نزدیک به ترامپ می‌گویند که رئیس‌جمهور سابق معتقد است که اگر بتواند به کاخ سفید بازگردد، می‌تواند در مورد توافق بهتری با سعودی‌ها مذاکره کند و همچنین به دنبال مشارکت یا کار فعالانه برای خنثی کردن هر نوع توافق عادی سازی روابط در دوران بایدن نیست».

۲ مقام آمریکایی گفتند که تماس ترامپ با محمد بن سلمان «در کاخ سفید به مذاقشان خوش نیامد» اگرچه آنها به صراحت گفتند که هیچ مدرکی دال بر تأثیر آن بر مذاکرات بین نمایندگان بایدن و همتایان سعودی آنها وجود ندارد».

گراهام مقامات بایدن را از آن تماس مطلع کرد و گفت که آنها «درک می‌کنند که چرا او می‌خواهد ترامپ را در جریان قرار دهد».

سناتور گراهام به سی‌ان‌ان گفت که «همه کار انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که توافق در زمان بایدن منعقد می‌شود، تا حدی به این دلیل که معتقد است بایدن شانس بیشتری برای بسیج حمایت دموکرات‌ها در کنگره خواهد داشت».

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان