Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@01:28:07 GMT

سیارکی با قطر ۴۳ متر از کنار زمین می‌گذرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۱۰۵۱

سیارکی با قطر ۴۳ متر از کنار زمین می‌گذرد

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، پیش بینی می‌شود جمعه آینده (۲۳ اکتبر) یک سیارک به ارتفاع «ستون نلسون» در لندن از کنار زمین بگذرد.

طبق اطلاعات موجود این شی فضایی ۲۰۲۰TGI نام دارد و با سرعت ۸.۵ مایل بر ثانیه به سمت زمین حرکت می‌کند. به گفته ناسا عرض این سیارک بین ۴۳ تا ۱۰۰ متر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۰۲۰TGI یکی از سیارک‌های گروه آپولو است. مدار این گروه از سیارک‌ها با زمین تداخل دارد و آنها هنگام گذر از فضا از کنار سیاره خاکی می‌گذرند.

سیارکی با قطر ۱۰۰ متر پنجشنبه از کنار زمین می گذرد

تخمین زده می‌شود سیارک مذکور از فاصله ۱۸.۳۰ فاصله قمری است. به بیان ساده ۲۰۲۰TGI از فاصله ۷ میلیون مایلی زمین می‌گذرد.

یک فاصله قمری معادل مسافت بین زمین تا ماه است.

کد خبر 558409 برچسب‌ها نجوم - سیاره - ستاره

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نجوم سیاره ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری شاهرودی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه پیشرفت باید در چهار چوب‌های فرهنگی و دینی اتفاق بیفتد، ابراز داشت: برای تحقق این مهم نیازمند به تدوین پیوست‌های فرهنگی هستیم.

وی ضمن بیان اینکه دچار تضاد بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی هستیم، افزود: برای گذار از این مرحله باید مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت برنامه ریزی و در دستور کار قرار گیرد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه ریل پیشرفت استان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد، ابراز داشت: می‌توانیم در این زمینه به الگو سرآمد برای کل کشور تبدیل شویم.

میرباقری شاهرودی ضمن بیان اینکه برای تحقق این مهم تشکیل اتاق فکر با حضور هیأت‌های اندیشه ورز ضروری است، تصریح کرد: مباحث فرهنگی و دینی باید مشخص و پیشرفت و توسعه بر بستر آنها صورت گیرد.

وی ضمن بیان اینکه الگو سرمایه داری یکی از مباحثی که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم خواهد شد، افزود: این الگوها باید به تدوین پیوست‌های فرهنگی منتهی شود.

کد خبر 6087766

دیگر خبرها

  • هفت کشف شگفت‌انگیز درباره سیاره عطارد
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟
  • سیاره در برابر پلاستیک
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می‌گذرد؟
  • سیاره مشتری چه زمانی شروع به حرکت در منظومه شمسی کرده است؟
  • کشف سیارکی که بچه ماه است!
  • تصاویر نجومی چهارم اردیبهشت (۲۳ آوریل)