Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین،  مهر به نقل از ورایتی نوشت: «دور دیگر» ساخته توماس وینتربرگ با بازی مدس میکلسن مهمترین جایزه شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۰ را به خانه برد.

برگزاری جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۰ | انتخاب برترین‌ها با رای مخاطبان

«دور دیگر» موفق به کسب جایزه مخاطبان به عنوان بهترین فیلم شد و در همین حال «نقاش و دزد» به کارگردانی بنجامین ری نیز جایزه بهترین مستند را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تامی گیلارد برای «گوی پردار» نیز جایزه بهترین فیلم کوتاه را برد و «دلتنگ برای پایان» به کارگردانی آنا وست و دیوید کالانان جایزه بهترین هنر ایکس‌آر را از آن خود کرد.

«دور دیگر» داستان مارتین را روایت می‌کند. این شخصیت که میکلسن نقشش را بازی کرده همسر و پدری است که زمانی عالی بود اما اکنون تنها پوسته‌ای از خود گذشته‌اش به جای مانده است.

در همین حال کتی بردی نیز بهترین کارگردان اول یک فیلم بلند شد و برای فیلم «آتش وحشی» عنوان ستاره بین‌المللی سینمای فردا را از آن خود کرد.

در جشنواره لندن امسال «شطرنج باد» ساخته محمد رضا اصلانی، «خط فرضی» ساخته فرنوش صمدی، فیلم کوتاه «شاهد» ساخته علی عسگری و فیلم کوتاه «آشو» به کارگردانی جعفر نجفی از ایران حضور داشتند.

شصت و چهارمین دوره این جشنواره امسال به صورت ترکیبی از رویدادهای فیزیکی و آنلاین از ۷ اکتبر (۱۶ مهر) کارش را شروع کرد و ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) به کارش خاتمه داد.

کد خبر 558555

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دور دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ اولین دوره جایزه ملی داستان و بازآفرینی پاییز امسال در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود و علاقمندان آثار خود را باید تا پایان تیر امسال به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند.

بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را دبیرخانه این جایزه به نشانی داستان و بازآفرینی / نقطه آی آر http://dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد