Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:59:44 GMT

نتو: پس از شکست از ختافه باید فردا پیروز شویم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۱۳۳۰

نتو: پس از شکست از ختافه باید فردا پیروز شویم

دروازه بان برزیلی بارسا از انگیزه بالای خودش و هم تیمی هایش برای شکست فرانس واروش در هفته اول لیگ قهرمانان صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که شروع خوبی در این فصل نداشته و از 4 بازی ابتدایی خود در لالیگا هفت امتیاز کسب کرده، فردا در نوکمپ و از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان میزبان فرانس واروش مجارستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نتو دروازه بان دوم بارسا که به دلیل مصدومیت مارک آندره تراشتگن فعلا به صورت ثابت به میدان می رود، در نشست خبری این بازی گفت:« انتظار یک شروع خوب در لیگ قهرمانان را داریم. می خواهیم با نتیجه ای خوب پیروز شویم و به خوبی آماده بازی هستیم.

معتقدم فردا نشان خواهیم داد که به دنبال چه چیزی هستیم. بازی قبلی برابر ختافه را باخته ایم و به همین دلیل خیلی مهم است بازی فردا را پیروز شویم تا تردیدها از بین برود. شناخت زیادی از فرانس واروش نداریم ولی برای این تیم نهایت احترام را قائلیم.»

 

 

 

 

دروازه بان بارسا در ال کلاسیکوی شنبه آینده:« در مورد لالیگا حرف زیادی برای گفتن ندارم چون بازی فردا مهمتر است. پس از این بازی در مورد ال کلاسیکو حرف خواهیم زد. فعلا برای بازی فردا شور و اشتیاق دارم.»

 

 

 

ذخیره تراشتگن بودن:« به شخصه سخت تمرین می کنم و در نهایت مربی است که تصمیم نهایی را می گیرد.»

 

کاهش دستمزدها:« در این زمینه من صلاحیت چندانی برای حرف زدن ندارم و کسانی هستند که تصمیم گیری کنند.»

 

 

 

بایرن مونیخ فیلیپ کوتینیو بارسلونا آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ فیلیپ کوتینیو بارسلونا آنتون گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم افشین قطبی در فوتبال کانادا بامداد امروز به مصاف کاوالری رفت و تیم ونکوور در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بدین ترتیب نخستین شکست فصل آنها در حام حذفی ثبت شود. ونکوور در مسابقات لیگ با حضور قطبی فرم خوبی به اجرا گذاشته و در شرایط کنونی با 6 امتیاز صدرنشین است اما قطبی امید داشت با تیمش بتواند در جام حذفی هم پیشروی کند که این اتفاق صورت نگرفت.

افشین قطبی به عنوان سرمربی ونکوور در پایان این دیدار گفت: فکر می‌کنم دقیق ترین روشی که می‌توانم با آن حال و هوا و احساس تیم را بیان کنم، جمله‌ای است که در آن باید از فروتنی و امید استفاده کنم. بازیکنان ما جاه طلبی لازم را دارند اما وقتی خیالت از شرایط راحت باشد، این اتفاق می‌افتد. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم