Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد حسین زادگان استاندار مازندران در حاشیه با سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوزه نظم، امنیت و آرامش با اشاره به این که نیروی انتظامی به خاطر مردم محور بودنش در جلب افکار عمومی موفق عمل کرده است، گفت: امیدواریم با درایت، هوشیاری و هوشمندی نیروی انتظامی روز به روز شاخص امنیتی ما افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: به خاطر شیوع کرونا امسال به سبک و سیاق گذشته نتوانسته ایم، صبحگاه مشترک و برنامه‌های مختلف را برگزار کنیم، ولی در قالب فضای مجازی برنامه‌های خوبی نیروی انتظامی پیش بینی کرده است.

استاندار مازندران گفت: نیروی انتظامی بیش از هر سازمان دیگری، تنوع و تکثر در حوزه خدمات عمومی، چه در حوزه ترافیک، مبارزه با موادمخدر و جرایم در حوزه فضای مجازی و همچنین مقابله با سرقت دارد.

حسین زادگان افزود: قطعا این حجم از کار با انتظاراتی که رهبر معظم انقلاب از نیروی انتظامی دارد در تراز انقلاب اسلامی دارد، طبیعتاً احتیاج به بهره گیری از فضای مجازی و فضای الکترونیک یا همان هوشمند سازی پلیس است.

او مردم محور بودن نیروی انتظامی را در حوزه مشارکت‌های اجتماعی مهم ارزیابی کرد و گفت: طبیعتاً هر میزان ظرفیت اجتماعی در جامعه بیشتر مورد توجه و بهره برداری قرار گیرد، خدمات بیشتری به مردم ارائه می‌شود و آرامش، آسایش و نظم بالاتر و امنیت بهتری را شاهد هستیم.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه خوشبختانه موضوع مشارکت‌های اجتماعی در حوزه نیروی انتظامی به خوبی تعریف شده و پلیس طرح‌های خوبی را در این زمینه مثل همیاران پلیس ایجاد کرده، افزود: نیروی انتظامی در استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد اقدامات خوبی داشته است.

او ضمن احترام به مردم، اقتدار پلیس را مهم دانست و گفت: اقتدار پلیس یعنی باید هم شان مردم و هم رافت اسلامی رعایت شود که این مهم در نیروی انتظامی امروز اجرا می‌شود موضوع بعدی بحث تعامل و همکاری خوبی که بین مجموعه عوامل امنیتی، نظامی و انتظامی است.

استاندار مازندران در ادامه با بیان این که نیروی انتظامی در بحران‌های مختلف خودش را به خوبی نشان داده است، افزود: در ناملایمت‌های اجتماعی چند ماه گذشته به خاطر وفاق و همدلی که بین مجموعه‌های انتظامی وجود دارد کمترین هزینه چه از لحاظ مادی و چه انسانی را در ستان شاهد بوده ایم و این نشانگر این است که پلیس از جایگاه خوبی در حوزه‌های اجتماعی برخوردار است.

او افزود: مردم نسبت به سال‌های گذشته رضایتمندی و اعتماد بیشتری به نیروی انتظامی دارند و هر چع قدر میزان مردم از خدمات پلیس رضایتمندی داشته باشند، هزینه‌های این دستگاه کاهش پیدا می‌کند.

حسین زادگان با بیان این که حوزه مسئولیت نیروی انتظامی چند بعدی و چند وجهی است، گفت: مثلا در بخش مبارزه با مواد مخدر همه دستگاه‌های اجرایی، اجتماعی و اساتید در حوزه‌های علوم اجتماعی و سمن‌هایی که در این حوزه‌های فعال هستند و مهمتر خود مردم با هم افزایی نیروی انتظامی را همراهی کنند.

او با اشازه با حجم ماموریت‌های نیروی انتظامی، افزود: کمتر دستگاهی پیدا می‌شود که حوزه‌های ماموریتی آن این همه گستردگی داشته باشد و این نشانه مظلومیت ناجاست.

استاندار مازندران گفت: انتظار ما از خیرین امنیت اجتماعی ضمن توجه به حوزه سلامت توجه به حوزه امنیت است که البته برنامه‌های خوبی را نیروی انتظامی پیش بینی کرده که به زودی جلسات توسط معاونت سیاسی- امنیتی استانداری برگزار خواهد شد تا از ظرفیت‌های مردم به نحو مطلوب استفاده شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار مازندران پلیس هوشمند شیوع کرونا استاندار مازندران نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است