Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سردار اسماعیلی اجرای این طرح را در راستای سیاستهای شرکت ملی گاز ایران مبنی بر صرفه جویی در مصرف گاز و حفظ و صیانت از این نعمت خدادادی برای نسلهای آینده برشمرد و افزود: اجرای این طرح هیچگونه هزینه ای بر مشترکین نداشته و بصورت رایگان سه اقدام مهم شامل اصلاح و ترمیم عایق کاری ، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضد رسوب موتورخانه واحدهای تجاری و مسکونی توسط شرکت گاز انجام می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : با اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری، قریب به ۱۰درصد در مصرف گاز هر مشترک صرفه‌جویی می شود که این اقدام ملی علاوه بر کاهش هزینه های گاز مصرفی برای خانوار ، منجر به صیانت از نعمت گاز طبیعی برای آیندگان خواهد شد.

اسماعیلی در پایان گفت: مشترکان خانگی و تجاری گاز طبیعی در سطح استان که دارای موتورخانه مرکزی می باشند؛می‌توانند با مراجعه به سایت طرح بهینه‌سازی مصرف موتورخانه ها به نشانی https://goc.nigc.ir درخواست خود را ثبت نمایند.

48

کد خبر 1445212

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است. وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است. مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد. تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال