Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیشترین ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه در شهریور امسال به ترتیب مرتبط با سوخت‌ها و روغن های معدنی بالغ بر ۳۱۱ میلیارد ریال، لوازم یدکی با ۱۰۵ میلیارد ریال، دانه ها و میوه های روغن دار، دانه و بذر با حدود ۸۰ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در شهریورماه امسال و در قالب اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه، ۴۰ هزار و ۶۴۳ مورد بازرسی انجام و ۸۰۷ پرونده تخلف تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش ریالی پرونده های تخلف مرتبط با کالاهای قاچاق مکشوفه، بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان بوده و به طور میانگین ارزش هر پرونده حدود ۹۴ میلیون تومان است.

همچنین در این ماه استان تهران با ۶۷۷۰ مورد بازرسی، استان سیستان و بلوچستان با ۲۰۲ مورد تشکیل پرونده و استان خراسان رضوی با بیش از ۲۷.۱ میلیارد تومان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه، بالاترین عملکرد را در بین استان‌ها داشته اند.

بیشترین ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه نیز به ترتیب مرتبط با سوخت‌ها و روغن های معدنی بالغ بر ۳۱۱ میلیارد ریال، لوازم یدکی با ۱۰۵ میلیارد ریال، دانه ها و میوه های روغن دار، دانه و بذر با حدود ۸۰ میلیارد ریال، کالای قاچاق موضوع تبصره ۴ الحاقی ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۷۲ میلیارد ریال و مواد خوراکی و محصولات صنایع غذایی با ۵۹ میلیارد ریال است.

لینک کوتاه: asriran.com/0039e1

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قاچاق کالاهای قاچاق مکشوفه میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده قاچاق ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق نفت گاز به ارزش ۲۲۲ میلیون تومان در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۶۶۶ میلیون تومان جزای نقدی معادل ۳ برابر ارزش سوخت قاچاق محکوم کرد.

محدثی نژاد ادامه داد: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۲۲۲ میلیون تومان، برابر ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد