Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسد مسجدی، دوشنبه در حاشیه افتتاح مرکز بازگشت به تمرین هیات پزشکی فارس در شیراز، با اشاره به اینکه تصمیم‌ها بر اساس شرایط کرونا اتخاذ می‌شود، افزود: برخی از مسابقه‌ها در زمانی که وضعیت کرونا عادی است برگزار می‌شود اما مواقعی که این وضعیت خطزناک است، ناگزیر رقابت‌های ورزشی لغو می‌شوند.

وی اضافه کرد: در این زمینه در استان‌ها، ستاد کرونا تصمیم گیرنده اصلی هستند و به هیات‌های پزشکی هم اعلام کرده‌ایم با توجه به اینکه این ستادها نگران سلامتی ورزشکاران هستند، با آنها هماهنگ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسجدی، در بخش دیگری از سخنان خود از هیات پزشکی ورزشی فارس به عنوان هیات فعال و پویا کشور نام برد و اظهار داشت: گزارش‌هایی که در مجمع سالانه ارائه شد، بیانگر عملکرد شفاف این هیات است و آمار ۲۵۰ هزار نفری ورزشکاران بیمه شده در سال ۹۸ حاکی از عملکرد موفق فارس است، هرچند به دلیل شیوع کرونا با افت شمار بیمه شدگان مواجه هستیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد افتتاح مرکز بازگشت به تمرین استان فارس هم گفت: این مرکز با هماهنگی این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده و توصیه ما این است که مرکز باز پروری، بهترین مکان برای پایگاه‌های ورزش قهرمانی استان‌هاست و این دو با هماهنگی یکدیگر می‌توانند در روند بهبود ورزشکاران آسیب دیده تاثیرگذار باشند.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی: لغو برگزاری برخی رقابت‌ها در شرایط خطرناک از سوی ماست

مرکز بازگشت به تمرین، بهترین کمک به مصدومان ورزشی است

همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس هم در این آیین اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۰ رقابت‌های المپیک و پارالمپیک را پیش رو داریم، افتتاح مرکز بازگشت به تمرین، بهترین کمک به ورزشکاران مصدوم ناشی از تمرین و مسابقه است.

عباس حاجی زاده با بیان اینکه ورزشکارانی که مصدوم می‌شوند از نظر روحی و روانی دچار مشکل می‌شوند، گفت: ورزشکاران مصدوم، زمانی که به بازی بر می‌گردند هر لحظه احساس ترس دارند که مبادا دو باره مصدوم شوند از این رو اینگونه مراکز با کمک دستگاه‌های مختلف می‌تواند روحیه و جسم ورزشکاران را به حالت اولیه و عادی بازگرداند.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس: مرکز بازگشت به تمرین، بهترین کمک به ورزشکاران مصدوم است 

خدمات مرکز بازگشت به تمرین برای ورزشکاران ملی پوش رایگان است

رییس هیات پزشکی ورزشی فارس هم بیان کرد: خدمات مرکز بازگشت به تمرین برای ورزشکاران ملی پوش و المپیکی رایگان است ضمن اینکه تمام ورزشکاران می‌توانند از این مرکزاستغاده کنند.

کاوه باشتی افزود: دوران تمرین در این مرکز برای ورزشکاران بستگی به نوع مصدومیت آنها دارد و می‌تواند از سه ماه تا ۶ ماه درمان آنها طول بکشد تا دوباره به شرایط مسابقه بازگردند.

وی ادامه داد: حدود هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیز این مرکز به دستگاه‌های استاندارد هزینه شده است و ۱۶ ماه نیز به طول انجامید تا این مرکز به مرحله بهره‌برداری رسید.

رییس هیات پزشکی ورزش فارس: خدمات مرکز بازگشت به تمرین برای ورزشکاران ملی پوش رایگان است 

برچسب‌ها ویروس کرونا شیراز فدراسیون پزشکی ورزشی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز فدراسیون پزشکی ورزشی فارس ویروس کرونا شیراز فدراسیون پزشکی ورزشی فارس اخبار کنکور فدراسیون پزشکی برای ورزشکاران پزشکی ورزشی هیات پزشکی پزشکی ورزش رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت را به عنوان رییس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال 1403" منصوب کرد.در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر حسین فرشیدی
معاون محترم بهداشت وزارت بهداشت

با توجه به اینکه کشور عزیزمان در تهدید بحران سالخوردگی جمعیت قرار دارد و در راستای تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر افزایش نسل، جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت های مسئولان کشور و نیز نقش بی بدیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه و در آستانه برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جمعیت، به موجب این ابلاغ، به سمت «رییس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال 1403» در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید.

ضروری است با برنامه ریزی مناسب و منسجم و همچنین جلب مشارکت همه نهادهای ذیربط و مردمی در امر جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این هفته، برای آگاهی‌ بخشی به عموم اقشار مردم، به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سراسر کشور باشیم.

توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟