Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسی ۳۳ ساله پس از توافق با بارسلونا برای ماندن در این تیم دست کم تا پایان قرارداد کنونی‌اش که در ژوئن ۲۰۲۱ به اتمام می‌رسد، در جریان چهار دیدار در فصل جاری تنها یک گل به ثمر رسانده و آن هم از روی نقطه پنالتی برابر ویارئال بوده است.

مرد آرژانتینی در جریان شکست بارسا برابر ختافه برای سومین بازی متوالی موفق به گلزنی نشد و حالا «رونالد کومان» با حمایت از کاپیتان تیمش، نسبت به گلزنی وی در دیدار برابر فرنتس واروش و رئال مادرید ابراز امیدواری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد هلندی در آستانه دیدار بارسا برابر تیم مجارستانی در لیگ قهرمانان گفت: شاید در شرایط کنونی، عملکرد مسی باید بهتر می‌بود اما در هرحال او خوشحال است، به سختی تلاش می‌کند و می‌خواهد کاپیتان تیم باشد. کوچک‌ترین گلایه‌ای ندارم. البته او کمی بدشانسی هم آورده است؛ او در دیدار برابر ختافه تیرک را هدف گرفت.

وی افزود: در مورد عملکرد وی هیچ شکی ندارم و در بازی های آینده شاهد بهترین مسی خواهیم بود؛ اطمینان دارم.

بدنبال شکست هشت بر ۲ بارسا برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در ماه آگوست، مسی به بارشگاه اعلام کرد که قصد دارد از این تیم جدا شود اما پس از ختم غائله، حالا آبی اناری‌ها با امیدهای تازه دوباره به این تورنمنت معتبر بازخواهند گشت.

باوجود اینکه در سه سال اخیر کاتالان‌ها به دست آ.اس رم، لیورپول و بایرن از ادامه لیگ قهرمانان محروم شده‌اند، کومان می‌گوید که به خاطر این اتفاقات، دیگر بارسلونا گزینه محتمل قهرمانی در این تورنمنت محسوب نمی‌شود.

وی در این باره گفت: نمی‌توانم در مورد اینکه در فصول اخیر چه اتفاقی رخ داده است، توضیحی بدهم چون در این تیم حضور نداشتم اما اگر در این فصل هم ناکام بمانیم، می‌توانم دلیل آن را برای شما شرح دهم.

کومان تاکید کرد: اما با توجه به آنچه در چند فصل اخیر رخ داده، می‌توانم بگویم که ما دیگر گزینه محتمل قهرمانی نیستیم. ما یکی از تیم‌هایی هستیم که می توانیم به مراحل بالا صعود کنیم اما گزینه قهرمانی نیستیم.

بارسا در گروه هفتم علاوه بر فرنتس واروش با تیم های دینامو کی اف و یوونتوس هم قرعه شده است. بارسا در ادامه به لالیگا بازگشته و شنبه در نخستین ال‌کلاسیکو فصل در خانه پذیرای رئال مادرید خواهد بود.

برچسب‌ها لیورپول ویارئال لیونل مسی بارسلونا بایرن مونیخ رونالد کومان لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول ویارئال لیونل مسی بارسلونا بایرن مونیخ رونالد کومان لیگ قهرمانان اروپا لیورپول ویارئال لیونل مسی بارسلونا بایرن مونیخ رونالد کومان لیگ قهرمانان اروپا اخبار کنکور لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟

از دید رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، رقابتی به اسم سوپرلیگ اصلا وجود ندارد.

طرفداری | دیدار اخیر پاری سن ژرمن و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به دلایل مختلفی از جمله تقابل دو بازیکن فرانسوی، کیلیان ام باپه و عثمان دمبله حساس‌تر و پرتنش‌تر از هر زمان دیگری دنبال شد.

به گزارش موندو دپورتیوو، علاوه بر این، دو باشگاه طی یک دهه گذشته در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا بارها با یکدیگر روبرو شده‌اند و درگیری‌های شدیدی در این دیدارها، از جمله "رِمونتادا" (بازگشت معجزه آسای بارسلونا در برابر پاری سن ژرمن) رخ داده است. اما تنش بین این دو باشگاه به موضوعی فراتر از رقابت‌های ورزشی تبدیل شده است. موضع‌گیری‌های متضاد دو باشگاه در قبال سوپرلیگ اروپا، شکاف عمیقی بین آنها ایجاد کرده است.

سوپرلیگ، بزرگترین نقطه اختلاف دو باشگاه

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، به شدت از برگزاری سوپرلیگ اروپا حمایت می‌کند. در مقابل، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، به طور علنی مخالفت خود را با این طرح اعلام و تأکید کرده است که پاری سن ژرمن هرگز در آن شرکت نخواهد کرد.

انتقاد تند ناصرالخلیفی از لاپورتا

الخلیفی در دیدار اخیر دو تیم، با لحنی تند از لاپورتا به خاطر حمایت از سوپرلیگ انتقاد کرد. او در مصاحبه‌ای با موندو دپورتیوو گفت:

من از لاپورتا پرسیدم که او می‌خواهد کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را بگیرد؟

الخلیفی که ریاست انجمن باشگاه‌های اروپا (ECA) را نیز بر عهده دارد، همواره از لیگ قهرمانان اروپا به عنوان مهمترین رقابت باشگاهی اروپا حمایت کرده است. او در ادامه صحبت‌های خود افزود:

برای من سوپرلیگ اصلاً وجود ندارد. لیگ قهرمانان اروپا بهترین رقابت باشگاهی در جهان است. آنها در حال حاضر در این رقابت بازی می‌کنند و ما در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتیم. من مطمئنم که آنها به زودی از این طرح دست برمی‌دارند، چون اصلاً منطقی نیست. من همیشه گفته‌ام که درِ بازگشت به لیگ قهرمانان برای آنها باز است.

وضعیت نامشخص سوپرلیگ

با وجود تلاش‌های بارسلونا و رئال مادرید برای احیای سوپرلیگ و برگزاری آن در سال آینده، آینده این طرح همچنان نامشخص است. به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن و سایر باشگاه‌ها در حال حاضر قاطعانه مخالف برگزاری این رقابت هستند و سران سوپرلیگ باید به دنبال متقاعد کردن آنها باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم