Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:23:51 GMT

کومان: عملکرد مسی می توانست بهتر باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۰۴۹۸

کومان: عملکرد مسی می توانست بهتر باشد

از نظر رونالد کومان سرمربی بارسا لیونل مسی در 4 بازی گذشته می توانست عملکردی بهتر داشته باشد. او تاکنون دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از شکست در زمین ختافه بازی با فرانس واروش مجارستان در لیگ قهرمانان را پیش رو دارد. این اولین بازی آبی اناری ها در چمپیونزلیگ 21-2020 است و با توجه به میزبانی، همه از آنها انتظار یک برد پرگل را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« هر هفته اهمیت خودش را دارد. اینطور نیست که این هفته مهمتر از هفته های دیگر باشد. هدف ما ارائه یک بازی خوب و پیروزی در بازی فرداست تا آرامش به تیم بازگردد. مهم است که در خانه بازی های مان را پیروز شویم.

در بارسا همیشه فشار برای پیروزی وجود دارد. می دانیم که روی برخی مسائل بیرونی کنترل نداریم و می خواهیم در زمین کارمان را به درستی انجام دهیم. تیمی جوان و با انگیزه هستیم و در طول فصل نیز مقاطع دشواری خواهیم داشت. در مجموع اما خوشبین هستم.

بازی به بازی پیش خواهیم رفت و الان مهم، تنها فکر کردن به بازی فرداست که اصلا هم ساده نیست. برای این مسابقه به بازیکنانم به خاطر در پیش بودن ال کلاسیکو استراحت نمی دهم. الان بازی روز شنبه برابر رئال برایم اهمیتی ندارد.»

 

نمایش ضعیف عثمان دمبله برابر ختافه:« عثمان این روزها خوب تمرین می کند و من هم موافقم که توپ های زیادی را از دست داد ولی باید توجه داشت که سبک بازی او ریسکی است و به همین دلیل توپ های زیادی از دست می دهد. او نیمه دوم بهتر بود و همانطور بازی کرد که می خواستم. او هم یکی از بازیکنان تیم است و سخت در تلاش است تا بهترین عملکرد را داشته باشد. در فاز تهاجمی رقابت بالایی وجود دارد و باید بین شش تا هشت بازیکن انتخاب کنم.»

 

 

 

 

وضعیت لیونل مسی:« شاید تا به اینجا عملکرد مسی می توانست بهتر از اینها باشد ولی او را خوشحال می بینم و می خواهد به عنوان کاپیتان، تیم را در زمین رهبری کند. از او هیچ گلایه ای ندارم و معقتدم بدشانس هم بوده است. در مورد بازدهی لئو تردیدی ندارم و به او اطمینان دارم.»

 

فقر گلزنی در بارسا:« هشت گل در 4 بازی زده ایم و نمی دانم تیمی از این حیث بهتر عمل کرده یا خیر. بازی های سختی داشته ایم و اصلا نگران آمار گلزنی نیستم. در خط حمله ستاره های باکیفیتی داریم.»

 

 

 

 

ناامیدی از برخی ستاره های بزرگ رختکن:« ناامید نیستم. همه می خواهند کمکی برای تیم باشند و تیم قطعا نیاز به پیشرفت و رفع نقایص دارد. تیم را شاد و خوشحال می بینم و هرچند از نتیجه بازی با ختافه ناراضی هستیم ولی نیاز به نگرانی و غمگین بودن نیست. انتقاداتی به بازیکنان دارم ولی ناامیدی نیستم.»

 

نقایص بارسا در لیگ قهرمانان 5 سال اخیر:« نمی دانم سال های گذشته چه اتفاقاتی رخ داده ولی اگر امسال ناکام بمانیم، پاسخگو خواهم بود.»

 

اهمیت پیروزی بر فرانس واروش قبل از ال کلاسیکو:« پس از هر شکست کسب پیروزی اهمیتی مضاعف پیدا می کند؛ به خصوص که بازی در لیگ قهرمانان هم باشد. گفتم که به ال کلاسیکو فکر نمی کنم و تحت هر شرایطی باید بازی فردا را پیروز شویم.»

 

 

 

 

مشکل روحی گریزمان:« او خوب تمرین می کند و واضح است که می توانست عملکرد بهتری داشته باشد. گریزمان خودش از وضعیتش آگاه است. او فقط باید روی تمرینات تمرکز کند و نه هیچ چیز دیگری.»

 

شانس بارسا برای قهرمانی:« بارسا همیشه شانس قهرمانی است ولی امسال شانس اول نیستیم. می خواهیم تا جایی که می شود به مراحل پایانی نزدیک شویم.»

 

رونالد کومان (سرمربی) لیونل مسی بارسلونا آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی لیونل مسی بارسلونا آنتون گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نخستین دیدار مرحله نیمه پایانی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ امروز ۷ اردیبهشت تیم تایلند میزبان برابر تاجیکستان به میدان رفت که این بازی پس از تساوی ۳ به ۳ در وقت‌های معمول و اضافه در ضربات پنالتی با برتری ۶ به ۵ میزبان به پایان رسید. تایلند با کسب این نتیجه سومین بار جواز حضور در فینال جام ملت‌های آسیا را کسب کرد. حریف تایلند در دیدار پایانی، برنده دیدار ایران و ازبکستان در دیگر دیدار نیمه‌نهایی خواهد بود.    در نیمه نخست تاجیکستان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و در همان ابتدای نیمه دوم بود که تاجیک‌ها گل سوم را هم به ثمر رساندند. تایلند بلافاصله وقت استراحت گرفت و بعد از وقت استراحت توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این پایان کار نبود و در فاصله سه دقیقه به پایان بازی و در حالی که میزبان رو به بازی پاورپلی (۵ نفره) آورده بود، تایلند توانست به گل تساوی برسد و مانع شگفتی‌سازی تاجیک‌ها شود. در ادامه بازی گلی نداشت تا کار به وقت اضافه کشیده شود.     در دو وقت اضافه ۵ دقیقه‌ای دو تیم از باز کردن دروازه یکدیگر عاجز بودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی، این تایلند بود که توانست با برتری ۶ بر ۵ حریفش را شکست دهد و به فینال برسد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   پس از سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ این سومین بار است که تایلند به فینال جام ملت‌های آسیا صعود می‌کند. این تیم در دو فینال گذشته‌اش نتوانسته به پیروزی برسد و این بار در خانه، این بخت را دارد که به جام قهرمانی دست پیدا کند.

دیگر خبرها

  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!