Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@00:03:24 GMT

درخشش ورزشکاران چهارمحالی در رقابت های ووشو کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۲۴۱۸

درخشش ورزشکاران چهارمحالی در رقابت های ووشو کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، نخستین دوره رقابت‌های ووشو به صورت مجازی با حضور ۷۰۰ ورزشکار برگزار شد.

کمیته فنی و داوری فدراسیون ووشو با برسی فیلم‌های ارسالی، نفرات برتر مسابقات را معرفی کردند که نام چهار ورزشکار از استان به چشم می‌خورد.

در بخش آقایان، آریا قربانی مقام سوم فرم‌های بسته گوین شو رده نونهالان را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمت بانوان نیز هانیه احمدی مدال طلای فرم‌های بسته تای چی جوانان، فاطمه کریمی مدال نقره فرم‌های بسته نان چوان نوجوانان و ستایش احمدی پور نیز مدال نقره فرم‌های بسته دایوشو نونهالان را به گردن آویختند.

کد خبر 5051883

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو شهرکرد اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان اربعین حسینی شهدای مدافع حرم مجلس شورای اسلامی شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری فرم های بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنا نابینایان-کم بینایان با نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

این رقابتها با حضور ۷۰ ورزشکار و ۱۷ تیم دربخش نابینایان وکم بینایان طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه برگزار شد.

علیرضا امیری مرگاوی از ساری با مربیگری بهنام عبدی در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره درماده ۱۰۰ متر کرال پشت و قورباغه شد.

همچنین محمد جواد محمدیان دیگر شناگر توانمند ساروی موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز در مواد ۴۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر کرال بدست آورد.

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور