Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:13:09 GMT

فرماندار فسا: تاریخ مصرف برخی قوانین سپری شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۲۵۶۹

فرماندار فسا: تاریخ مصرف برخی قوانین سپری شده است

حسین آرگیو، دوشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهرستان فسا اظهار داشت: برخی از قوانین قدیمی موجود، مانعی برای پیشرفت و توسعه شده‌اند که به نظر می‌رسد، اصلاح یا تغییر قوانین ضعیف و جایگزین کردن آنها با قوانین منطبق با نیازهای روز، راهکار مناسبی برای حل مشکلات ناشی از این وضعیت باشد.

وی، همچنین با اشاره به خرده گرفتن برخی از افراد از وضعیت اقتصادی موجود بیان کرد: در شرایط کنونی، عده‌ای با بیان نظریه‌های سخیف، نسنجیده و غیرکارشناسی، التهابات اقتصادی کشور را افزایش می‌دهند و زمینه بروز مشکلات جدیدی برای دولت و مردم فراهم می‌آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرگیو، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شوراهای اسلامی این شهرستان از ظرفیت قابل توجهی برای دستیابی مردم به اهداف مهم و اساسی برخوردار هستند از این رو انتظار می‌رود این شوراها با تدوین برنامه‌های اصولی، گام های موثری برای رسیدن به این اهداف بردارند. 

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. 

برچسب‌ها فسا نشست خبری فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فسا نشست خبری فارس فسا نشست خبری فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل

فرماندار شهرستان اردل از پیدا شدن جسد مردی ۴۵ ساله با دست و پا و دهان بسته در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

یعقوب شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به تماس اهالی یکی از روستاهای شهرستان اردل در خصوص پیدا شدن یک جسد در رودخانه، اظهار داشت: بر اساس این تماس در کنار رودخانه‌ای در روستای بالد شهرستان اردل یک جسد مرد پیدا شد.

وی با اشاره به حاضر شدن دستگاه‌های ذیربط پس از تماس از جمله اورژانس، هلال احمر، دادستان و فرماندار، عنوان کرد: طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد 45 ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد. این جسد 2 هفته در آب بوده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب