Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:07:08 GMT

دسترسی آسان شهروندان به آموزش مجازی مدیریت بحران

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۲۵۷۵

دسترسی آسان شهروندان به آموزش مجازی مدیریت بحران

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر کلهری، با بیان اینکه شهر تهران با مخاطرات زیادی از جمله زلزله ، آتش سوزی ، سیل ، طوفان و رعد و برق مواجهه است، افزود: از این رو مطالب آموزشی مدیریت بحران در دو بخش تئوری و عملی تقسیم ‌بندی شده و در سامانه آموزش مجازی مدیریت بحران قرار داده شده است.

وی افزود: با توجه به شکل طراحی سامانه آموزش مجازی، مطالب تئوری شامل آمادگی در برابر زلزله، آتش سوزی، سیل، طوفان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، است که بیش از ۸۰ درصد مطالب آموزشی این دوره را شامل می‌شود و به روش مجازی به مخاطبان آموزش داده می‌شود. 

کلهر ادامه داد: شهروندان پس از کسب حداقل امتیاز لازم در آزمون بخش تئوری که به صورت مجازی در این سامانه انجام می‌شود، می‌توانند در فرصتی مناسب در دوره عملی که با رعایت پروتکل های بهداشتی در پایگاه ویژه مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه برگزار می‌شود، حضور یابند.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان مدیریت بحران شهر تهران، با بیان اینکه شروع و پایان دوره آموزشی ابتدا و پایان هر ماه است گفت: فرآیند سامانه آموزش مجازی به شکلی طراحی شده که دوره آموزشی هر ماه یک بار برگزار و امکان شرکت در آزمون نیز در هر دوره فقط یک بار امکان پذیر است.  امکان شرکت در دوره در ماه‌های بعد هم برای داوطلبان عضویت در خانه دوام و ایمنی مهیا است. 

کلهری افزود: امکان ورود به سامانه و شرکت در دوره آموزشی با تلفن همراه هوشمند نیز مهیا است و شرکت کنندگان امکان سوال و دریافت پاسخ از مدرسان دوره آموزشی در سامانه را دارند. پس از پایان دوره آموزشی در هر ماه لیست قبول شدگان در سامانه قرار می‌گیرد و با توجه به این لیست می‌توان دوره آموزش عملی را برگزار کرد. در صورتی که امتیاز لازم را در آزمون مجازی کسب نشود نیاز به ثبت‌نام مجدد نیست و می‌توان با همان اطلاعات در دوره آموزشی ماه بعد شرکت کرد.

وی گفت: در این سامانه آموزشی نقشه مراکز امن اضطراری محله ها، آموزش فوریت های پزشکی و حمایت های روانی لازم پس از بحران نیز قرار داده شده است و شهروندان برای ثبت نام در این سامانه آموزشی می توانند به نشانی tdmmo.tehran.ir مراجعه و آموزش های لازم را دریافت نمایند.

کد خبر 5051908

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران شهرداری تهران زلزله شورای شهر تهران هفته ناجا ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور وضعیت راهها قوه قضاییه شبکه شاد آلودگی هوا متروی تهران آتش سوزی کمیته امداد امام خمینی سامانه آموزش مدیریت بحران آموزش مجازی دوره آموزشی دوره آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، افشین خوش‌گوار شامگاه سه شنبه در دوره توانمندسازی مراقبین سلامت در سنندج اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت، دوره توانمندسازی مراقبین سلامت استان کردستان با حضور تمامی مراقبین سلامت استان برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این دوره در قالب سه دوره کاربردی و در اردوگاه استانی شهید سلیمان خاطر برگزار شد.

خوش‌گوار اظهار کرد: در این دوره‌های آموزشی، مراقبین و کارشناسان سلامت استان با سرفصل‌های آموزشی، اصول مقاله نویسی‌، باید و نبایدهای دیابت و غربالگری دهان و دندان تحت آموزش قرار گرفتند.

وی افزود: دوره آموزش و آشنایی با اصول مقاله نویسی، توسط دکتر فرهاد مرادپور استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان و موضوع دیابت و با مدرسی دکتر رشیدیان رئیس هیأت مدیره انجمن دیابت استان برگزار شد.

خوش گوار خاطرنشان کرد: کلاس آموزش‌های دهان و دندان کودکان، توسط دکتر زهرا قلیچ‌خانی، دندانپزشک و متخصص دندان کودکان مدیریت برگزار شد.

وی گفت: در این کارگاه آموزشی، گواهی شرکت در دوره آموزشی برای شرکت کنندگان صادر و با اهدای هدایای ویژه هفته سلامت از شرکت کنندگان در مراسم تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6087077

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری