Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز مهران مرادی در چهارمین جلسه کارگروه جنگ نرم شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن در حال نفوذ به باورها و تغییر فرهنگ عمومی جامعه بوده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) ادامه داد: باید بپذیریم که در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی به خصوص مباحث مربوط به حجاب و عفاف کوتاهی‌ و بی‌توجهی صورت پذیرفته و باید با سرعت و قدرت در پی جبران آن‌ باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکیل کمیته برای تولید محتوای حجاب و عفاف

وی با اشاره به اهمیت تاثیرگذاری در فضای مجازی تاکید کرد: هرچه سریع‌تر کمیته‌ای برای تولید محتوای اثرگذار در زمینه حجاب و عفاف و همچنین شناسایی مشکلات فضای مجازی و بررسی راهکارهای رفع مشکلات باید ایجاد شود.

مرادی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نیز باید محتواهای غنی پرورشی را در ذیل آموزش‌ مباحث درسی در اختیار جوانان و نوجوانان قرار دهد و همان اهمیتی که به آموزش دروس می‌دهد در زمینه عفاف و حجاب هم داشته باشد.

معلمان می‌توانند از کشیده شدن فرزندان به منجلاب فساد جلوگیری کنند

وی اضافه کرد: معلمان به خوبی می‌توانند از کشیده شدن فرزندان این مرز بوم به منجلاب فساد جلوگیری کنند و اثرگذاری بسیاری در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف داشته باشند.

 جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) تصریح کرد: در بعضی از این آموزشگاه‌های خصوصی سطح استان شاهد ولنگاری و بی‌توجهی عجیبی به مباحث حجاب و عفاف هستیم که لازم است نهادی که مجوز فعالیت صادر می‌کند بر این مسائل نیز نظارت جدی داشته باشد.

باید ساز وکاری منطقی، حساب‌شده، موثر و متناسب با فرهنگ بومی استان در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تدوین شود

وی با اشاره به کوتاهی و بی‌توجهی بعضی از مسؤولان در زمینه نظارت بر رعایت حجاب در مجموعه تحت امر خود گفت: باید ساز وکاری منطقی، حساب‌شده، موثر و متناسب با فرهنگ بومی استان در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تدوین و در همه مراکز دولتی و غیردولتی اجرایی شود.

مرادی با اشاره به لزوم مطالبه‌گری مجموعه استانداری از مدیران دستگاه‌های دولتی گفت: باید نظارت جدی و مستمر بر فعالیت دستگاه‌های دولتی در زمینه رعایت مصوبات شواری فرهنگ عمومی صورت پذیرد و مدیران باید دغدغه فرهنگ و ترویج عفاف و حجاب را داشته باشند و با مدیران بی توجه به این مهم برخورد مقتضی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه  هدف از برگزاری جلسات کارگروه جنگ نرم، استفاده از خِرد جمعی برای ارائه راهکارهای راهبردی برای مقابله با جنگ نرم دشمن و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می باشد گفت: جلسه بعدی کارگروه جنگ نرم اختصاص به مأموریت‌ها و وظایف فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارد.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: حجاب عفاف فرهنگ فضای مجازی مهران مرادی جنگ نرم زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عفاف و حجاب جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • «بی‌حجاب، مزاحم ماست، نباید تحمل شود»- طراح لایحۀ حجاب و عفاف/ ابوالفضل اقبالی کیست؟
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است