Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صادق نیک‌دل ظهر امروز در بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان از صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان اظهار کرد: در خصوص افزایش حقوق و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، اقدام بسیار مطلوبی از سوی دولت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک خانه امید ویژه بازنشستگان در استان سمنان فعال است، اضافه کرد: دوره‌های ورزشی ویژه بازنشستگان در راستای ارتقای سلامت جسم و روح آن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امری بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان تصریح کرد: در حال حاضر بالغ‌بر ۲۰ هزار بازنشسته در استان سمنان داریم و برای آن‌ها با همسان‌سازی جدید، احکام صادر شده است.

نیک‌دل خاطرنشان کرد: با احکام جدید حدود ۱۰۰ میلیارد تومان ماهانه به بازنشستگان استان سمنان مستمری پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان صندوق بازنشستگی مستمری بازنشستگان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درمورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حاجی بابایی با اشاره به اینکه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه امسال باید اجرا بشود، گفت: بودجه آن هم پیش بینی شده، اما اینکه چرا از اول فروردین ماه اضافه پرداختی ها صورت نگرفته بدلیل برخی موضوعات قانونی است.

بیشتر بخوانید: حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش می‌یابد

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه افزود، موضوع ۹۰ درصد متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم مصوب شده است، یعنی سازوکار اجرایی آن در برنامه هفتم توسعه است که هنوز از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.

به گفته این نماینده مجلس، برنامه هفتم توسعه، مصوب مجلس، یکبار از شورای نگهبان اعاده شده، بر این اساس به تازگی برخی مواد را مصوب کردیم و برنامه هفتم مصوب باردیگر به شورای نگهبان خواهد رفت تا دیگر ایرادی نداشته باشد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر این اساس وقتی برنامه هفتم توسعه تبدیل به قانون بشود، دولت مکلف است احکام جدید حقوق بازنشستگان را نیز صادر کند.

حاجی بابایی گفت: هر زمانی که احکام جدید از سوی دولت صادر شد از اول فروردین متناسب سازی حقوق بازنشستگان محاسبه شده و ما به التفاوت واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229482 برچسب‌ها بازنشستگان

دیگر خبرها

  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • خبر جدید درمورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان