Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به برگزاری نمازجمعه در استان خوزستان گفت: با توجه به وضعیت بحران کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان نماز جمعه کماکان در مرکز استان به صورت محدود برگزار می‌شود.

آیت‌الله محسن حیدری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برگزاری نماز جمعه در استان خوزستان بیان کرد: با توجه به وضعیت بحران کرونا در سراسر کشور و برای حفظ سلامت شهروندان برگزاری نماز جمعه کماکان در مرکز استان به صورت محدود برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: نماز جماعت در برخی از شهرستان‌های استان بوشهر نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و ضدعفونی کردن مساجد برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعیه شماره ۱۵ شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خصوص اقامه مجدد مراسم عبادی - سیاسی نمازجمعه در سراسر کشور، مقرر شده بود در شهر تهران اقامه مجدد نماز جمعه از ششم تیرماه و همزمان با بازگشایی رسمی نماز‌های جمعه در مناطق زرد آغاز شود که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: آیت‌الله خاتمی: متدینین در خط مقدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند

انتهای پیام/

برچسب ها: نماز جمعه کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محسن حیدری نماز جمعه کرونا برگزار می شود نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی

بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود